středa 20. ledna 2016

Kousek času vánočního

Já se koncem roku prokoušu. Musím a musím to udělat co možná nejdřív, protože jinak už se mi do toho nechce a zůstane no to nade mnou viset pěkně dlouho. Takže i když už mám titulku k novému albu, jsem tu dnes se svými adventními dny, protože nad nimi právě trávím čas :-). I když ale nestíhám, neodpustila jsem si zase velkou stránku. Julinky velká prohlídka si to prostě žádala.


Čvetrcové kapsy doprovází celý můj prosinec. Je to vlastně takové album uprostřed alba, protože na každý den mám jeden šestkový papír. Někdy to nestačí a použiji klidně dva. Vše záleží na událostech a fotkách.

Na této dvoustraně jsem se snažila využít co nejvíc zlaté, která se k adventu skvěle hodí. Rozsřihla jsem velký scrapbookový papír se zlatým chevronem, který jsem použila jako podklad pro stránku. Ve výsledku na mě ale bylo chevronu až moc, takže jsem použila jen polovinu a druhé dvě kapsy jsem vypodložila bílým papírem. Části zlaté čtvrtky jsem využila na velkou stránku, abych obě dvě alespoň trochu propojila.


Na kartičky používám číslice Oh What Fun Number & Shape Die-Cuts od Heidi Swapp, která má vůbec celou kolekci naprosto luxusní a v dokonalých barvách. Parádně vypadají i glitrové nápisy. Tady jsem si poupravila nápis Jolly. Trochou střihání jsem vytvořila "Juli", protože je kartička věnovaná osmiměsíční prohlídce u naší paní doktorky.


Desítka. Ten den si holky otevřely z adventní vesničky další z domečků a našly v něm rodinné pexeso z našich fotek. Skládaly jsme polovinu odpoledne a bavily se víc než dobře. Z každého dne jsem se snažila vypíchnout vždy tu nej událost a tak se stalo, že ve výsledku není album plné vánoční atmosféry, pečení a podobných adventních radostí, ale ani trochu mě to nemrzí. Snažit se fotit atmosféru a Vánoce, když holky na dni zaujme taková maličkost jako právě pexeso, je zbytečné a škoda. Maličkosti dělaly a dělají naše dny krásné a je úplně jedno, že "by se mi hodilo" kdyby zrovna okusovaly větve u stromku nebo olizovaly vařečku od krému při pečení :-D.



Julinka oslavila svůj svátek, takže jsme natáhly tento dnes rovnou na dvě kartičky. Byla to veselá událost a vůbec poprvé viděla Nelinka situaci, kdy dostane dárek jen ségra a ona ne. Je to jen ku prospěchu a "pana mrkvičku" jsme přivítali do naší rodiny. Nápis je nalepen glitrovou abecedou Hello Beautiful Gold & Silver Alpha Glitter Stickers, která má v balení celou abecedu i ve stříbře. Používám je ráda a písmenek je tolik, že jsem je pořád ještě nevylepila. 



V dalším dni jsme vyráběly ptáčkům svačinku a něco dobrého za okno. Rozstřihala jsem koláž, dolepila číslici a nějakou tu vločku...


... a že se ty vločky krásně třpytííí, ani vyfotit to nejde...


Dvoustranu jsem pak doplnila ještě o velikou třicítku, které jsou pro mě radost a mám je moc ráda. Výjimečně na ně dávám víc fotek, ale tentokrát jsem moc chtěla. Jsou to fotky z kontroly u paní doktorky a světe div se, jsou všechny foceny mobilem. Měla jsem radost, že se povedly a i po tisku vypadají parádně, takže tady je...



Pár detailů na konec a přeji krásný zbytek dne.


Za týden "na přečtenou"






Žádné komentáře:

Okomentovat