středa 27. ledna 2016

Středeční restovaná

Další z Kreativních střed na blogu Scrapylife je tu a já jdu dnes se svým restem. Snažím se dodělat rok 2015, abych ho mělo kompletní a s klidným svědomím mohla začít další rok. Chvilku jsem si pohrávala s myšlenkou, že už udělám lednové týdny a toto "někdy až bude čas" doplním. No, pobavila jsem tím sama sebe natolik, abych tu myšlenku okamžitě smekla ze stolu. Takže konec humoru, žádný leden, nalaďte se na koledy, cukroví a paradoxně 14°C :-).
Dvoustrana je atypicky typická. To znamená, velká stránka a k ní zase jedna kapsová. Ty velké jsou prostě tak...velké :-). Ach, musela tam zase být. Je ale vidět, že mě honí čas, takže stránka zdaleka není z nejvymazlenějších, ale důležité je, že je! Opět jsem jela dle vzoru mého alba v albu, na každý šestkový papír jeden den, takže mé PL minialbum v maxialbu. Společnost mi dělal převelice divoký Deck the halls Value kit.


Číslování dnů mám nalepené parádními číslicemi Oh What Fun Number & Shape Die-Cuts a dokonce jsem vyhrabala i zbytky z loňských kolekcí a "dovyužila" jsem pár zatoulaných kousků jako je girlanda z Merry & Bright Accents Cardstock Stickers od Pink Paislee. Nezbylo nám než se doma válet, protože byl permanentně někdo nemocný. Nakonec holky "sladily bacilové cykly" a padly obě dvě. Takže jsem vytáhla válecího tučňáka a bylo o zábavu postaráno.


Razítková abeceda nesměla chybět, protože už je kit tak moc výrazný, že další samolepicí abecedu už bych neunesla. Takže čistý a krásný strojopis Clark's ABCs Clear Stamps
Tenhle den si pamatuju tak živě :-). Nela už začala Julče krást hračky, se kterými si malá hraje a už je vidět, že má období "moje moje". Ale naprosto nečekaně si lehla na zem vedle Julči a plazila se po bytě spolu s ní. Závodily, která u mě bude první a obě byly tak zapálené. Přitom Nele by stačilo se zvednout a měla by to v kapse, ale ona ne. Fakt si to poctivě odplazila :-D, obě se smály...no dokonalé odpoledne.


Snad poprvé v letošním albu jsou k vidění nějaké výrobky od Simple Stories a to v podobě rámečků. Ty mi přišly k Deck the halls Value kitu prostě přesné.


A tady je má "nedodělávka". Nemyslete si, že jsem to nestihla dodělat, ale potřebovala jsem mít článek, tak jsem to sem prostě frkla :-D. Vůbec ne. Na tuhle kartičku totiž patří básnička od manžela. V adventním kalendáři od "Mikuláše" měl totiž schován lístek s úkolem, aby složil básničku na téma "První Vánoce s Julinkou" ...a on ji složil, dokonalou. Jenže máme doma šotka. Vlastně hned několik a já nevím, za kterým jít. Básničku ne a ne najít, ale byla tak skvělá, že tam být musí, Vynechala jsem tedy místo a snad se při nějakém tom úklidu najde. Vždy vše zakládám, ale asi až moc důkladně :-D.


Velká stránka je pak jedna velká trhanice. Neměla jsem už kompletní papíry a tak jsem na bílý podklad poskládala útržky. 



Dvě čtvercové fotky a naprosto báječná kartička s textem, který je tak moc pravdivý. Ten jsem ještě orámovala rámečkem a na závěr dolepila pár výrazů z doplňků k diáři Carpe Diem: 


Konečně už nás opustil bacil, takže já teď frčím dodělat Štědrý den. A řeknu Vám, že jak jsem se těšila každý rok na lepení Vánoc, tak letos se jim vyhýbám a prokrastinuju co to dá, protože vzpomínky na letošní Vánoce nejsou z nejkrásnějších, i když z dárečků nakonec radost byla. A ta záře dětských očí se holt vydaří za rok. 
Celé jsme je promarodili a na Štědrý den skončili na pohotovosti v nemocnici...a fotky? Žádná veselost, spíš je mi u nich vždy ouzko. 


No ale i na to se nemá zapomínat. Alespoň si pak vážíme dní, kdy jsme fit, zdravé a veselé. 
Mějte se krásně a za týden ahoj :-) 



8 komentářů:

  1. Stranky opet super a uplne s tebou ohledne Vanoc soucitim...my nemocnice 23.12. a chteli si nas tam nechat do Stedreho Dne...vecer jsem podepsala reverz a pelasila domu, nic nestihala, na Vanoce u nas bylo 10 lidi, stromek mi zdobila mamka, kapra z vany lovil "stinovy dedecek" (mamky pritel) a urval sprchu v zapalu boje, jmeli jsem letela kupovat na Stedry Den s kocarem rano, darky balila ve 4 rano...no des bes, ale stihli jsme to i s fotkama v 10 vecer...mimochodem ty u stromecku, jak jsem ti posilala, to jsou presne ty ponemocnicni :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jako vždy moc pěkné, Míšo. S nemocnicí soucítím, také máme zkušenosti :-( Úplně chápu, že se Ti do toho nechce, já si zase nerada prohlížím fotky z dovolené (píši jen fotky, protože PL jsem v té době ještě neznala), kde si syn zlomil nohu :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to jsou zazitky, co? My prvni den dovolene s malym (1 rok), vyvezli jsme segru i mamku a prcek hned rup a stomatitida, 40tky horecky, pusinka plna aftu a oparu...taky si ty fotky nejak extra neprohlizim a trvalo mi pul roku, nez jsem je v PL dodelala

      Vymazat
    2. no jo, no, děti :-( Já už mám vždycky strach někam jet. Např. když bylo prostřednímu 2, tak hodinu před odjezdem na dovolenou uklouzl ve vaně a rozsekl si obočí. Tak rychle do nemocnice, tam jsme je poprosili, jestli by ho nemohli vzít přednostně, že musíme odjet na dovolenou, že máme koupený lístky na trajekt... no tam nás seřvali, že je to nezajímá :(, apod. Bych mohla vydat knihu - život s dětmi :-)

      Vymazat
    3. Holky teda to jsou zážitky. A pozor, my.dnes zaplatili dovolenou v Tunisu. Poprvé s holkama u more. Jule bude 1.5r a Nela 3.5r jsem zvedava a nevím zda se bát nebo těšit

      Vymazat
    4. neřešit a těšit, ono to nějak dopadne...s sebou přibalit nurofen a naplasti a bude to ok :-)

      Vymazat
    5. Jako teď jsi mě Verčo dost pobavila, já s sebou vždy táhnu kufr léků pro všechny případy :)

      Vymazat