pátek 15. ledna 2016

Glitrová výzva aneb Týden 1

První týden byl velice krátký, pouhé tři dny. My si je užili velice poklidně - Novoroční procházkou a hlavně výletem do Domu vláčků.

Protože jsem na titulní stránku k našemu PL albu použila glitry, byla jsem tak trochu "donucena" udělat náš první týden tak, aby stránka k oněm glitrům ladila :-)
Nezbylo tedy než zvolit jako dominantní barvu zlatou. Takových kartiček nemám moc, takže výběr nebyl složitý.
Úvodní kartička s označením týdne je z kolekce Studio Gold Made Easy Journaling Card,

stejně tak i kartička s foťákem, na kterou jsem označila datumy.


Písmenka a číslovka je pak od Heidi Swapp. Tady jsem však musela šáhnout po lihovce a ze stříbrných písmenek udělat černé :-)
Černobílé fotky jsem pak nalepila na instagramové kartičky, které doplnily zlaté nápisy.



Bílé kartičky s textem jsem pak jen doplnila nějakou tou ozdobou.

A konečně neděle a náš výlet do Domu vláčků. Ten jsem zpracovala do samostatné



K výrobě této stránky jsem použila Coral Core Kit od Becky Higgins. Společnou fotku s mým chlapečkem jsem pak doplnila washi páskou s nápisem selfie a enamelkou.


Na jednu fotku jsem použila vellum, do kterého jsem vystřihla "kolečko". Tím jsem chtěla zvýraznit pána, co obsluhoval jednu z mašinek, a který půjčil synovi ovládání. To bylo radosti :-)


Takové byly tedy dny našeho prvního týdne tohoto roku :-)

Krásný víkend Vám všem
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat