pátek 8. ledna 2016

Project Life a poslední dny roku 2015

Zpátky do reality! S návratem dětí skončil klid a pohoda, ale i přesto jsem pro vás (vlastně i pro sebe) stihla zpracovat poslední dny loňského roku. 

O tom, jak jsme si poslední dny užili my i oni, se můžete podívat zde... :-)



Pro vytvoření této stránky jsem si zvolila kolekci Everyday od Becky Higgins. Mám ji moc ráda a velice dobře se mi s ní pracuje. Kartičku s označením týdne (i nápis v zoo) jsem pak udělala pomocí razítkové abecedy od Hero Arts Kelly Purkey.


Na kartičky jsem pak použila k dozdobení např. nápisy dnů z Everyday Chipboard Stickers.





Kartička about today je odklapěcí a přitavená pomocí Photo Sleeve Fuse.


A do poslední kapsičky kapsy designu A od Becky Higgins jsem vložila kartičku z nápisem the end z Overlay Value kitu.


Takové tedy byly naše poslední volné dny roku 2015. A musím zdůraznit: "Báječně jsme si je užili!" Kino, večeře, vínečko...dětičky ZOO, výlety...prostě dny, jak se patří :-)






Krásný víkend

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat