pátek 1. ledna 2016

Sváteční výlet

Tak jsem se dočkala! Děti jsou u babičky a já se můžu věnovat svému největšímu koníčku (samozřejmě kromě manžela:-)). Přináším vám jednu stránku z rodinného výletu, kam jsme vyrazili na Štěpána. Počasí nám přálo, tak jsme zvolili skanzen Přerov nad Labem, kde byla výstava Lidové tradice Polabí...









Pro tuto stránku jsem si zvolila jednu z kapes od Becky Higgins Small Variety Pack 6. Fotky jsem doplnila o kartičky z Confetti core kitu. Koncept stránky jsem propojila pomocí razítek slim abecedy - můžete použít např. tuto od Lawn Fawn





a pomocí dřevěných výseků





Takže takhle nějak probíhal náš sváteční výlet :-)

Na závěr bych vám všem chtěla popřát šťastný Nový rok 2016. Nechť máte plno kreativních nápadů, pevné zdraví a vůbec radost ze všeho, co vás v nadcházejícím roce potká.



Za týden ahoj na tomto místě:-)


Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat