středa 23. března 2016

PL září 2015

V rámci dohánění minulého roku nedělám stránky po týdnech, ale také po měsících. Před pár dny jsem dokončila září. Dvě stránky mi byly malé a čtyři velké už bych asi těžko zaplnila, proto jsem se rozhodla vložit jednu A4 kapsu doprostřed. Tentokrát jsem zvolila bílý základ kartiček a sadu September skies od Becky Higgins. Tato kolekce je nádherná, plná svěžích barev, květin i modernějších motivů.


První dvoustrana je věnovaná dceři a jejímu nástupu do školky. Použila jsem i několik fotek ze školkové akce, které paní učitelky umístily na web. Kvalita sice nic moc, ale aspoň to má dokumentární hodnotu. Zvlášť ta skupinka mě pobavila, otevřené oči na ní mají jen učitelky. Nevím, jestli si vzpomínáte na školní focení, ideálně před polednem, čelem ke slunci. Mám doma pár exemplářů, kde má polovina třídy zavřené oči nebo slzí z toho koukání do světla...
 Zde jsem použila několik bílých kartiček, na které jsem si razítkem natiskla zelené tečky. Pak jsem je ještě dozdobila květinami z kolekce September skies. V podstatě všechny květinové ozdoby na této dvoustraně (krom originálních kartiček) jsou vystřižené z jedné kartičky. Podlepila jsem je pěnovou páskou, abych jim dodala další rozměr.


Nápis září je natupovaný razítkovací barvou přes šablonu. Stejnou barvou jsem dotiskla i data datumovým razítkem. Na fotce je celkem dobře vidět, jak podlepené kytičky vrhají malý stín. 


Stránka jinak moc zdobená není, jen sem tam enamelová tečka nebo ozdoba. Ty nesmí chybět. :) 

Následující dvoustrana je podstatně jednodušší. Základ doplňkových kartiček je opět bílý s minimem doplňků (jen pár enamelových teček). I zde jsem jednu fotku ostřihla. Trochu to naruší řád fotek přes celou kapsu a stránku trochu uvolní. 


Poslední stránku jsem věnovala naší nové lásce. Několik let jsme čekali na nový rodinný vůz. A když jsme vybrali ten pravý, čekali jsme několik měsíců, než se vyrobí a pak přišel "den D" a my jsme si ji (Mazdu) vyzvedli. 


Použila jsem jen vystřižené srdíčko z kartičky z Love notes kitu a pár enamelek. V dolní části pak už jen foto z víkendové návštěvy a vytištěné nápisy "naše nová láska" a "dobrodružství nečeká". 

Děkuji za zastavení a přeji pěkné jarní dny.
Adéla






8 komentářů:

  1. nádherná stránka a super nápad na kartičky, Adél! ach, první školkový den, to je událost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani! No, pro naši rodinu to tedy událost byla ;-) Hlavně tedy ten pravidelný řád. Školku máme přes domem a většinou chodíme do třídy na poslední chvíli. I když malý ďábel vstane třeba v šest.

      Vymazat
  2. Asi si tu SS taky budu muset poridit :-). Super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, kartičky September Skies by měly být během příštího týdne donaskladněny :-)

      Vymazat
    2. Tato kolekce je opravdu povedená. Má krásné barvy a vyberou si ti, co mají radši romantičtější květinové vzory i ti, co mají radši modernější - tvary, nápisy atd. ❤

      Vymazat
  3. Adélko máš to náádherné:-) můžu se zeptat jaké v papírové čtvrtky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :-) Ty bílé kartony jsou že sady od formy Papermania...jsou se strukturou plátna, ale tisk na nich drží hezky. Určitě půjde využít jakýkoliv jiný karton s vyšší gramáží.

      Vymazat