úterý 29. března 2016

Scrapylife PL klub ... nové prostředí a...


Charlott se nám vrátila ze zasloužené dovolené a tak v sobotu 26. března proběhl náš milovaný PL klub. Tentokrát v novém prostředí ve tzv. modré učebně. Před příchodem prvních účastnic bylo vše nachystáno včetně krásného dárečku.










Jelikož nejsem pražská a dojíždím vlakem (a vlaky mají vždy zpoždění), nikdy začátek nestíhám včas, proto i tentokrát jsem dorazila těsně po 9 hodině. Před vchodem jsem se potkala s Petrou B., kterou znáte z kreativních pátků

V modré učebně už na nás čekaly - Petra R., Simča, Eva, Stáňa a Martina. Chvíli po nás dorazily i "pupíková" Martina a Šárka. S sebou jsem toho měla na první pohled relativně málo, ale na to co jsem na klubu (ne)stihla toho bylo až příliš :)) Táhla jsem s sebou i věci na horký embos, včetně pistole a jak se hodila, viď Péťo? :) Nevím jak holky, ale já mám na klubu vždycky pocit, že "to vlastně neumím", "že mi to nejde" a hlavně "že nevím, jak začít" a tak mě trochu stresuje, když kolem sebe vidím pilné tvořilky. Po chvíli to vzdám a jdu raději okouknout krámek! :D


 


Myslela jsem si, že jsem jediný blázen, který se táhne s věcmi hodinu vlakem. Omyl! Holky, Stáňa a Martina S. jely vlakem dokonce dvě a půl hodiny! Navíc nepřijely s prázdnou, Stáňa přivezla čokoládové sušenky a Martina tvarůžkové muffiny. Oboje bylo moc dobré! Smekám tedy virtuální klobouk dámy za oddanost koníčku. Stáňa i Martina byly na klubu poprvé a myslím, že budu mluvit za všechny, když řeknu že jsme vás moc rády poznaly. Občerstvovací koutek navíc Charlott ozdobila osením s velikonoční tématikou.


 


Poctivě makaly i Petra B. a Eva. Teď když se koukám na fotky, tak jim ty stránky spolu krásně ladí! :) Evičce jsem obdivovala sbírku washi pásek a Pétě zase krásnou "třicítku", kterou jste měly možnost vidět v jejím příspěvku.


 


Nejvíc však musím pochválit naší "pupíkovou" Martinu, protože už má nalepeno několik stránek! A moc hezkých stránek! Péťa R. pokračovala ve vytváření svého svatebního alba. Měla jsem možnost ho vidět a je to nádhera. Ach ty růže! :)


 


Se Simčou a Šárkou jsem se na klubu dlouho neviděla. Vždycky jsme se nějak minuly. Simča tvořila minialbum z papírů z mé velmi oblíbené kolekce Favorite Things. Šárka je jednou z mála plkařek, které nemají děti a tak do svého na fotkách "vmáčkne" i něco jiného než dítko. Jsem moc ráda, když vidím i nedětičkové album :) I když přiznala se, že od té doby co má synovce, fotí hlavně jeho :)


 


A jako poslední jsem "zbyla" já. To co vidíte "hotové" na fotce, takový stav byl vlastně po celou dobu klubu. Fakt jsem se snažila něco udělat! :D 


 


Během diskuze došlo na téma novinky a nové techniky. Charlott nám názorně ukázala, jak se pracuje s nalepovacími šablonami od Heidi Swapp a mohly jsme si tuto techniku vyzkoušet. Naší skvělé klubové vedoucí, bez které by tyto sedánky nebyly možné, moc děkujeme!








Na společnou fotku jsme nezapomněly a protože někdo (já) si špatně nastavil foťák, máme jich celkem 10 kousků Bylo to velmi vtipné zakončení klubu :)



... a komu fotky nestačí, tady je krátký sestřih toho, jak jsme až na výjímky (mě) tvořily :)



 


8 komentářů:

  1. nadherne, luxusni, holky, vy jste se mely kraaaasne!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! ❤ A obdivuju, že na takovém setkání něco opravdu uděláte :-) Já bych půl dne balila materiál, který budu nutné potřebovat a na místě bych stejně nevedela, co dělat

    OdpovědětVymazat
  3. Jé i video! Tak snad příště už se zvládnu včas přihlásit a uvidíme se. Nová učebna vypadá super!
    Žanet

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, super článek a to video se Ti moooc povedlo :-) Bylo to fajn.

    OdpovědětVymazat