pátek 25. března 2016

Project Life week 7/2016

Krásný sváteční den vám všem! Dnes je Velký pátek a já pro vás mám zpracovanou takovou jednu "velkou událost", která se stala roku 1912. A to výstavu Titanicu, která byla největším děním tohoto týdne. Vítejte na palubě...









Protože by výstava zabrala obě strany kapsy a bylo potřeba ještě někam poznačit zbytek týdne, zvolila jsem kapsu panoramatickou a to design C. Kartičky jsou z kolekce Picturesque od Becky Higgins.
Úvodní kartička:


V odklápěcích kapsičkách je zbytek týdenních událostí

a na samotnou výstavu pak zbylo dostatek místa.

Stránky, kde je zachycena výstava, jsem vůbec nezdobila. Použita je pouze razítková slim abeceda.
Na první straně jsem z jedné kartičky vystřihla nápis starting now a přilepila k informaci o dni vyplutí.


Na druhé straně pak udělala jednu fotku odklápěcí.



Toť vše k týdnu č.7. Pokud jste na výstavě ještě nebyli a třeba váháte, za sebe ji mohu jen doporučit.

Přeji vám krásné Velikonoce a v pátek opět zde :-)
Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat