úterý 15. března 2016

PL inspirace Moje dětství / My Childhood

Toť téma březnové PL Story. Protože únor byl měsíc, kdy všichni z naší rodiny něco slavili, rozhodla jsem se, že to pojmu jako srovnání nás čtyř při oslavě prvních narozenin.














Pro zpracování jsem si zvolila kapsu designu A a core kit Fine & Dandy
Vybrané fotky jsou propojeny samolepící abecedou. Stejně tak letopočty. Ty označují, v jakém roce každý z nás slavil své první narozeniny.



Do jedné z kapes jsem pak na kartičku nalepila číslo 1.



Na nápis oslavujeme je použita pěnová abeceda.



Myslím, že další zdobení nebylo potřeba.

A co vy? Už jste zaslali svůj příspěvek? Doufám, že vás můj příspěvek trochu inspiroval a vy se s námi podělíte o vaše dětské vzpomínky a radosti.


Krásný den
Petra


6 komentářů:

  1. Krásná stránka. Já včera konečně svou stránku dodělala, tak musím ještě tento týden stránku vyfotit a můžu už poslat. :-) Je pravda, že tenhle měsíc mě téma nakoplo a už vybírám další fotky z alba z dětství mého a manželova pro naši malou (zatím teda ještě v bříšku :-) ), jako srovnávací fotky, ale je pravda, že než tuhle stránku dodělám, tak to bude ještě nějaký čas trvat.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka :). Jelikož bude mít H první narozeniny, tak plánuji něco podobného, už mám fotky a trochu představu. Taky si u toho neumím představit moc ozdob ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Suprova je Peti a moc hezké fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, moc dekuji. Az do včerejška jsem vůbec nevedela jak toto téma zpracuji :-)

    OdpovědětVymazat