pátek 18. března 2016

Náš diářový únor


Dneska vám ukáži, jak mám zaznamenané události či jiné akce v mém puntíkatém diáři. Konkrétně tedy únor. Měsíc, kdy měl můj chlapeček své první opravdové narozeniny :-)













Jako první dvoustrana je v diáři měsíční přehled:

Pak následují týdenní přehledy:

V tomto týdnu jsem slavila narozeniny, tak zde mám vložené přáníčka, co jsem dostala.


Je tu i vstupenka z nedělního výletu. Na kapsičky jsem využila kapsy k přitavení. Jen místo Fuse jsem je prostě proděravěla, ale bylo to něco, to vám tedy povím. Moc dobře to nešlo.

Vstupenku jsem nalepila na transparentní fólii a taktéž proděravěla. Tady už to šlo dobře :-).

Další týdny:


Na konci mi zbyla volná stránka, přilepila jsem si tam tedy kapsičku a do ní dala boarding pass(y) z výstavy Titanicu. Do PL se mi nevešly :-)


Co se týče zdobení, tak používám všechno možné. Nejraději pak razítka, samolepkové písmena a číslice. No a nemohu zapomenout na doplňky přímo k diáři.


Únor je již za námi a ode mne je to pro dnešek vše.
Užijte si víkend!

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat