středa 9. března 2016

PL leden 2016



Dnes Vám  představím část mých lednových stránek. Letos nedělám PL po týdnech, ale měsících. Jsou totiž týdny, kdy se nic moc neděje a někdy toho je zase tolik, že by se to na dvoustranu ani nevešlo. Jsem ráda, že jsem se takhle rozhodla, je to menší stres. Až se dostanu do skluzu (a to se určitě stane), můžu si říkat, že mi chybí jen tři měsíce místo dvanácti týdnů :)






Pro první lednové stránky jsem si vystačila s minimem materiálu- akvarelová čtvrtka, dva Distress inkousty, transparentní papír, pár písmenek a  vločkové samolepky.



Texty jsem tiskla na transparentní papír a na kartičky přilepila pod fotky / vločky nebo přicvakla sešívačkou.



Ráda do project life alba vkládám i velké scrap stránky. Přiznám se, že je to pro mě moc velký formát a ještě mi moc nejdou, ale v albu se mi líbí a trochu uvolní ten řád PL kapes.



Zbytek lednových stránek Vám představím příště. Sníh roztál, tak jsem použila trochu jiné barvy - černou, červenou, růžovou...


Mějte krásný den a hodně času na tvoření.
Adéla


2 komentáře: