pondělí 21. března 2016

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 46. týden a SOUTĚŽ

A je to tu! Scrapylife si pro vás připravil překvapení v podobě pravidelné rubriky - VIDEO TUTORIAL s BÁROU!

Vytvořili jsme pro vás Youtube kanál SCRAPYLIFE - VIDEO TUTOTIALS, kde se s Bárou budeme vždy 1. a 3. pondělí v měsíci pravidelně setkávat.  

Báry práci jste již na Scrapylife blogu mohli zaznamenat v podobě příspěvků do PL Story nebo jako docela pravidelnou účastnici PL Klubů, ale přesto jsme ji pro vás vyzpovídali...







1. Řekni nám něco o sobě.
Ahoj! Jmenuji se Bára a některé, jak už Charlotta zmínila, mě znáte z PL klubů. Ty z vás, které mě neznáte - je mi 24 let, jsem ne-pražská, ale v Praze pracuji jako kodérka webů. Krom toho mám ještě spoustu dalších koníčků.

2. Jak a kdy jsi objevila Project Life?
Project life a scrapbooking jako takový jsem objevila v létě roku 2014 na Pinterestu.

3. Co jsi již vytvořila?
V polici mi leží jedno "ne-Becky" album, kde mám zpracované roky 2011 - 2013 po akcích a rok 2014 po měsících. Bylo to takové album na trénink :)

4. Jaký typ PL alba tvoříš?
Od ledna 2015 lepím klasické PL album a v něm mi chybí pár posledních týdnů. Album pro rok 2016 nemá ještě ani titulku, natož nalepený nějaký týden.

5. Kde tvoříš?
Dřív jsem tvořila v pidi pracovním koutečku v ložnici, nyní už mám poměrně velký pracovní kout. (Foto už není úplně aktuální - je na něm mnohem více "pracovního" nepořádku a mnohem více věcí :)))




6. Popiš svou tvorbu.
Já bych řekla, že se snažím tvořit tzv. čisté a jednoduché stránky a vždycky mám pocit, že to není ono :))) Moc si nelibuji ve výrazných barvách, ale ta ruka mi taky někdy "ujede".

6. Máš nějakou oblíbenou firmu či designéra?
Mezi oblíbené firmy patří rozhodně Becky Higgins a Heidi Swapp. Na instagramu nebo na youtube moc ráda sleduji Kelly Purkey, Findingnana, Antilight a Magdu Mizeru (ta už se věnuje spíš fotkám než PL).

8. Jaký je tvůj kreativní proces?
Jelikož tvořím spíš v takových "kreativních záchvatech", průběžně si v pc třídím fotky dle týdnů, zapisuji poznámky a kreslím layouty. Když mi vytištěné dojdou, tak jich co nejvíc najednou upravím a vytisknu doma a následně nařežu. Když pak přijde ten "záchvat" vezmu kapsu, sepsané poznámky, navrhnutý layout a podle toho vyskládám fotky do kapes. Na řadu přijdou kartičky nebo papíry a pak už "jen" zdobím. Jurnaling píšu vždy jako poslední - někdy ručně, ale spíš na pc. U tvoření poslouchám téměř 100% hudbu - bez hudby nežiju :) Někdy u toho (ne)stíhám koukat i na seriál. Jenže to pak většinou dopadá tak, že koukám na seriál a nelepím :)


9.  Jaké používáš pomůcky?
Řezačka, nůžky, oboustranka / rollátko, sešívačka, tenký popisovač, pc, tiskárna a někdy i kulatička rohů.

10. Jak dlouho ti trvá vytvořit PL stránka?
Přípravu fotek do toho asi nebudu radši počítat :) Stránka mi trvá průměrně hodinu, ale jednu stránku jsem lepila i přes tři hodiny a ve finále vypadá, jako nalepená za půl hodiny ;)




11. Jakým stylem pořizuješ, upravuješ a následně vyvoláváš fotografie pro své PL album?
90% fotek v mém albu jsou fotky z mobilu, které vždy proženu nějakým filtrem a provedu základní úpravu jas/kontrast/teplota/zaostření. Tyto fotky už dál neupravuji. Ty ze zrcadlovky upravím jen základně ve Photoshopu. Jak jsem psala výše, vždy si daný týden rozkreslím do připravených šablon, abych měla přehled o tom, kterou fotku a jak velkou vytisknu. Tisknu doma na inkoustové tiskárně Epson L355.

12. Kde bereš inspiraci?
Největším zdrojem pro inspiraci je pro mě Instagram a hned za ním jsou blogy PLkařek a až po tom řadím Pinterest, tam už se designy stránek až moc opakují.

13. Máš svůj osobní blog, kde tě můžeme blíže sledovat? 
Můj blog se jemnuje AMCa Design a ukazuji na něm hotové týdny, hotové stránky do PL STORY, nákupy a občas i nějaký ne-PL návod či projekt.

14. Tip na závěr?
Určitě se nebát začít! A jako druhý tip bych dodala - na začátku to nepřehánět s nákupy (haha :))). Pamatuji si na sebe, jak jsem nakupovala spousty věcí, které jsem ve finále ani nepoužila a poslala je později dál.

A teď už k samotnému článku Scrapylife Project Life Video Tutorial - 46. týden...




Vybrala jsem si čtvercovou kapsu, protože jsem v tomto týdnu, chtěla mít větší fotky a všechny jsou z mého instagramu. Jednou z mých nejoblíbenějších kolekcí je rozhodně Everyday. V kolekci je dokonce i jedno balení čtvercových kartiček a já si jednu z nich vybrala jako podklad pro fotku. Podklad úvodní kartičky, je papír ze sady. Mou nejoblíbenější razíkovou abecedou je rozhodně ta od Kelly Purkey, používám ji od jejího zakoupení téměř na každé stránce. Jurnaling jsem si napsala na pc a poté vytiskla na ozdobené čtverce (lepší je to samozřejmě nejdřív vytisknout a pak ozdobit :))) Stránku jsem dozdobila samolepícími chipboardy.









A nyní se pojďte podívat, jak tato stránka vznikala :)





 

A POZOR je tu i slibovaná SOUTĚŽ o úžasné Project Life® 6x8 Blue Lattice album od Becky Higgins! 


SDÍLEJTE VIDITELNĚ Scrapylife Facebook PŘÍSPĚVEK o této NOVINCE a přihlašte se jako ODBĚRATEL Scrapylife - Video tutorials na Youtube. Podmínkou účasti jsou oba tyto kroky. Vyhlášení vítěze/ky proběhne v pondělí 4.4.2016 na Blogu Scrapylife!

Děkujeme za pozornost a těšíme se s vámi u dalšího Scrapylife Video Tutorialu.

Charlotta a Bára


5 komentářů:

  1. To video je boží, těším se na další (Verča S.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, další bude hned 4.4. a pak každé druhé pondělí. A věřte, že se máte na co těšit :-)

      Vymazat
  2. Super! Videa z procesu mám moc ráda! Těším se na další. A kdybych i já měla tak rychle ruce ❤;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za pochvalné komentáře <3

    OdpovědětVymazat