středa 16. března 2016

PL leden 2016 - druhá část

První část mých lednových stránek jsem Vám představila minulý týden. Vše bylo v bílé a modré. Ale protože sníh po pár dnech roztál a barvy na fotkách nebyly už tak zimní, zvolila jsem pro další část měsíce trochu jinou kombinaci barev. Velkou část stránek zabírají fotky a doplněné jsou kartičkami v odstínech růžové a smetanové.










Trochu to vypadá, že snad ani nemám jiný kit než Love notes, ale on se mi moc hodil i pro tento měsíc. Puntíkatá kartička je z kolekce od Maggie Holmes a doplnila jsem ji výřezem konvice ze sady papírů s tématem "tea party". Všechny texty jsou vytištěné na pauzáku a tentokrát jsem je ani nelepila, jsou volně vložené v kapsách. Jen ten proužek u klouzačky je zahnutý a přilepený na zadní straně.




Nevím, jestli to tak mají všechny školkové děti, ale Ella mi většinou hned v šatně hlásí, že má strašně strašný hlad a že musíme jít koupit něco k jídlu. Buď mám něco s sebou a hned to do sebe nacpe nebo vydrží a pak mě zatáhne do cukrárny, kterou máme u pošty. Pravou dolní kartičku jsem si nařízla a vložila fotku mé malé mlsalky. Nebojte se do kartiček říznout, je pěkné, když je fotka částečně přikrytá a nemusíte používat žádné další nálepky a ozdoby...



Na konci měsíce sice sníh zase napadl, ale barevnost stránek jsem nechala s červeným nádechem. Hodí se mi ke kabátu :) Po delší době jsme měli s manželem čas pro sebe, protože dítě zametalo s dědou a strejdou rybník. Využili jsme tedy toho "krásného" počasí a zdolali pár desítek schodů na hradeckou Bílou věž. Výhled sice nebyl do velké dálky, ale bylo fajn podívat se na své rodné město z ptačí perspektivy.



Poslední stránka je převážně o fotkách. Ella na ledě, víkend v Praze a spící...tu chvíli klidu, když usne "po o" si fakt užívám a večer pak lituju. Díky odpolednímu odpočinku je schopná řádit večer do desíti,
rodiče už tuto schopnost bohužel nemají...



Příště bych vám ráda představila něco z mých restů za loňský rok. Mám rozpracované září, tak budu mít motivaci k jeho dokončení.
Adéla






Žádné komentáře:

Okomentovat