středa 2. března 2016

Moje PL titulky

Rozhodla jsem se, že Vám nejdříve představím své titulní stránky. 
Project life jsem začala v roce 2014. Na titulní stránku jsem chtěla použít fotky z aktuálního roku, takže jsem si její výrobu odkládala „na později“ až budu mít fotky od profesionální fotografky, za kterou jsme jeli na začátku května. A samozřejmě to dopadlo tak, že jsem ji dělala asi před čtrnácti dny. 




Titulka pro rok 2014 je v klasickém rozvržení designu A. Původně jsem uprostřed chtěla mít v každé kapse jedno číslo, ale nakonec jsem to přehodnotila a využila jen dvě. Fotky jsem vyvolala v černobílé verzi, barevné je mám uvnitř alba v odpovídajícím týdnu. 
 

Použila jsem kartičky z úžasné kolekce Love notes od Becky Higgins. Je to jedna z mých nejoblíbenějších. Kombinuje převážně tyrkysovou a červenou barvu s glitry. Součástí kitu jsou i ozdoby, které jsem využila zde (nápis „love“ a srdíčko) i na titulce pro rok 2016.


Měla jsem v plánu tisnout rok přímo na kartičky, ale pak jsem sáhla po transparentním papíru. Tento efekt mám moc ráda. Zjemní se tím vzor kartiček, číslo je čitelné a vše k sobě hezky ladí.


Na titulce pro rok 2015 jsou pro změnu fotky barevné, které jsou doplněné kartičkami z kolekce Dreamy. Ty jsem ještě dozdobila čísly, výsekem květiny a nalepovacími perličkami. 
Dokud je dcera malá, chtěla bych každý rok v době jejích narozenin udělat aspoň pár pěkných fotek, na kterých budeme všichni tři. Na samospoušť to není ono a ani nemám tak dobrý foťák, takže se ráda svěřím do rukou profesionálů. V tomto roce jsme s moc šikovnou a příjemnou Lucií Baštovou navodili atmosféru narozeninového pikniku...Ella byla nadšená, protože miluje princeznovské čajové dýchánky, takže nadšeně popíjela limonádu brčkem a odloupávala maliny z dortíku.

  
Úvodní stránku letošního roku jsem dělala díky lednové challenge, jinak by čekala aspoň na červen. Až budu mít nové fotky, tak tyto možná vyměním. Stránka je pojata vcelku minimalisticky a ozdobená je jen výseky z Love notes kitu.


A jak to máte Vy? Děláte titulní stránku alba hned na začátku roku nebo taky čekáte na pěkné fotky nebo prostě odkládáte na později?

Adéla


6 komentářů:

  1. Adel, krasa!! to je super napad, kazdy rok profi foceni "k narozeninam", preci jen profi ja profi !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani! Tak ty tvoje fotky jsou profi všechny ;-) Jen na nich nejsi i ty. Já mám všechny vesměs mobilovky, tak aspoň pár pěkných za rok. Sama jsem zvědavá, jak dlouho nám tahle tradice vydrží.

      Vymazat
  2. Krásné - těším se na inspirace. Verča S.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné titulky, nejvíc se mi líbí 2015, hezky laděná pro malou slečnu (stejně jako použitá kolekce) :) .
    Nápad focení k narozeninám se mi také líbí, jen by to bylo spíš k těm mým :).
    Titulku jsem dělala zatím jen jednu, ale chci to mít jako výběr fotek z příslušného roku (takový obrázkový úvod).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to je vlastně spíš pro mě. Dcera mi v posledním roce utíká, když ji chci fotit. Ale když "teta" vytáhne správný fotak, začne pózovat...herečka jedna :-)
      Taky jsem chtěla, aby na titulní straně byly obrázky z toho konkrétního roku... Jen při mém věčném odkládání byla ta pro rok 2014 prázdná dva roky...

      Vymazat