pondělí 19. října 2015

Project Life Week 40/2015

Dnes to bude velmi narychlo vytvořený 40. týden mého Project Life alba. Původně jsem měla v plánu zpracovat tento týden na včerejším Scrapylife Project Life Workshopu pro začátečníky, ale vůbec jsem neměla nutkání své album tvořit. 




Celý týden je z různých kartiček Studio Calico a několika ozdob. Aniž bych to měla v úmyslu, vytvořila jsem oranžovo/růžovou variaci a líbí se mi to :-)


 

Jako základ jsem použila plastové kapsy typu „A“ (Becky Higgins). A protože jsem si chtěla vyzkoušet původní myšlenku Project Life, vytiskla jsem si fotografie pouze o velikosti 4x6 inch. Kapsičky 3x4 inch by měly sloužit pro texty.

Ve výsledku jsem z toho konceptu nevědomky sjela… a pak se divila, že nejsem schopna vytvořit jednoduchý základ  :-)

Fotky jsem vytiskla s bílým rámečkem, který jsem následně trochu ořízla a vše nalepila na 4x6 inch "grid" (kostičkové)kartičky. Jednu z fotek jsem dokonce rozřízla do dvou kapsiček 3x4 inch. A pak zdobila a zdobila


Titulní kartičku týdne jsem zvolila o velikost 4x6 inch na kterou jsem nalepila růžovou samolepící abecedou označení týdne, přidala chipboard (karton) samolepku a nalepila ptáčka z průhledného plastu


 

Všechny fotografie jsou nalepeny na „grid“ (kostičkové)kartičce o velikosti 4x6 inch od Becky Higgins.
A většina jich je doplněna textem, nápisem pomocí růžové samolepící abecedy a chipboard (karton) samolepkou.


Některé kartičky 3x4 inch jsou předem předtištěné a jen trochu dozdobené…

Přeji krásný týden,

Charlotta



4 komentáře:

  1. nerozumím dvěma věcem .. 1. kde je mé původní uspořádání fotek?? 2. ta odvaha rozříznout fotku na půl, tam jsem ještě nedošla ... no a za třetí ta kombinace je echt dobrá a titulní kartička nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D ....no vidíš Jani, tak já se nedržela nejen Beckyny, ale ani tebe! A rozříznutí kartičky?!? No problem! Jen Mireček říkal "mamíííí, ty jsi mi uřízla bačkoru", tak si musím dávat přříště větší pozor :-) A moc děkuji za pochvalu :-*

      Vymazat
  2. Lotko ta je perfektní, konecne mam čas docitat články a dekuju za další tvou PECKU!

    OdpovědětVymazat