pátek 16. října 2015

den za dnem 2015 ... jedna červená, narozeninová

Nemohu uvěřit, že naše "malé miminko" už oslavilo své druhé narozeniny. A že byly vskutku vydařené i lehce komplikované, chtělo to něco jiného. Něco pro mé tvoření trochu nezvyklého. Chtělo to červenou barvu! V podstatě si o ní fotky samy řekly a nový kartičkový přírustek do mé PL zásoby tomu krásně nahrál ...

 
Ano, mluvím o novinkové sadě Everyday! Rychlostí blesku mizí z eshopového pultu a vlastně se není čemu divit. Po velmi univerzální Midnight tu máme podobně univerzální Everyday. Pro ty z vás, na které se nedostalo - Lotka zdárně vykoupila půlku amerických skladů a začátkem listopadu naskladní další core kity! Když jsem se kartičkami poprvé probírala, vůbec mi neseděly ty růžovo-hnědé nebo ty červené. Jenže, nikdy neříkej nikdy. Jsem ráda, že jsem je neposlala dál a vytvořila s jejich pomocí náš 39. narozeninový týden. 

Při přípravě rozkresu (ten já si dělám vždycky) jsem zatoužila po jiném kapsovém formátu a zvolila fotky na výšku. Těšila jsem se, že do malých horizontálních kapes 3x4 použiju ležaté kartičky, pro které na mých stránka většinou není místo. Levou stranu jsem si vyhradila pro běžné týdenní záležitosti a pravá je celá narozeninová. 




Jednu velkou journalingovou kartičku jsem si nechala na týdenní záznamy a krásně jsem se rozepsala jako už dlouho ne. Houpačkovou fotku jsem zastrčila pod naříznutou část.




Při zdobení bílých kartiček kruté zjištění - nemám červené enamelky. Tyto se k barvě na kartičkách přiblížily nejlépe, ale červené nejsou ..




Co mě na nejnovějších sadách od Becky Higgins baví nejvíc je možnost zakoupit ke kartičkám i ozdoby, něčím ozvláštněné kartičky či 6x6 papíry. Ty jsou nejlepší pro vytvoření velkých 6x4 kartiček, kterých mám konstantní nedostatek ... Zde jsem fotku ozdobila samolepícím chipboardem.




Pravá strana již mapuje samotný narozeninový den, tedy spíš víkend. Naše děti si prostě umí vybrat příchod na svět. Narodily se kolem státních svátků, takže až budou větší, budou moci pařit do rána a vyhnout se tak pracovním povinnostem ...




Stihli jsme toho hodně. Dárky, výlety, dort. I počasí bylo parádní. Dřevěný vláček jako top dárek, hlavně po zjištění, že na dřevěné kolejnice pasují i veleoblíbení "angličáci". Velký úspěch měl i dřevěný safari bus se zvířátky a Disney cars puzzle. Prostě, co má kola je nejlepší! Domečková knížka Ferdinande! kola neměla, ale jako garáž slouží perfektně.






Srdíčkovou kartičku jsem musela ustřihnout z té velké a červená dvojka je rovněž mým počinem - mezi samolepkami či výseky jsem nic podobného nenašla.




Třebaže jsem popsala, jaké dárky Albert dostal a jak celý narozeninový víkend probíhal, nezbylo mi místo na tzv. "pokrokový" journaling. Vyrobila jsem si tedy zasouvací kartičku, na níž jsem sepsala všechny Albertovy umy a zdary. Je osobnějšího rázu, a tak je vlastně i dobře, že je zastrčená.




Doufám, že jsem vás narozeninovou stránkou navnadila a pustíte se také do nějakého podobného projektu dle zadání Scrapylife výzvy. Výhra je opravdu parádní, ať už vytvoříte jakýkoliv projekt! Já osobně mám narozeninové stránky moc ráda. Jsou vždycky tak veselé (tedy pokud mluvíme o narozeninách dětí, kdy se cifry pohybují v první desítce a možná ještě kousínek dál) a také vhodné k sebereflexi. Přeci jen se za ten rok stane toliko nových zajímavých věcí! Přijde mi to jako včera, kdy jsem před rokem posílala do stejné soutěže Scrapylife Albertovu narozeninovou stránku. Kdo by tenkrát řekl, že vám budu dávat tu s "dvojkou" na blog pro inspiraci ....


3 komentáře:

  1. Super! Ta minimalistická varianta kartiček k těm fotkám skvěle pasuje :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani super, červena stránce moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat