pátek 23. října 2015

Jak se začalo chodit do školky ....

Pomalu se přesouvám do aktuálnějšího období, dnes konkrétně na začátek září. Pokud si myslíte, jak se můj skluz zdárně zmenšuje, tak vězte, že vás dnešním příspěvkem pouze klamu a mám v albu tři nedodělané srpnové týdny! Ale dostala se mi do ruky, a to zcela doslova, sada kartiček September Skies od Heidi Swapp a já přesně věděla, na jakou stránku se budou hodit ...






Novinková sada kartiček September Skies navazuje na původní Heidinu kolekci a o jejich pořízení jsem uvažovala opravdu dlouho. Sada několikrát putovala do koše (rozuměj toho nákupního), abych ji odtamtud zase vytáhla s různě pádnými argumenty, proč si ji nedopřát. Ale nedělní PL workshop pro začátečníky všechno změnil. Když jsem kartičky u Marcelky viděla, bylo rozhodnuto.
Přestože jsem sadu původně kupovala se záměrem použít žlutozelené kartičky, které by se hodily k šatičkám dcery, vznikla nakonec šedorůžová stránka. Stránka, která mapuje veledůležitý moment v životě dítěte (a matky) - nástup do školky. Když jsem stránku skládala dohromady, v mysli mi stále zněla slova nádherné písničky od Abby "Slipping through my fingers". V podstatě si ji pobrukuji doteď, a tak ji přikládám, ať vám také zaleze pod kůži a provede vás dnešním příspěvkem ...



Na stránku jsem použila méně obvyklou kapsu s fotkami na výšku. Je to normální, že 99 procent materiálu je z dílny Heidi Swapp? No, taky mě to překvapilo ...




Poprvé jsem trhala vellum (já!). Stříbrný nápis díky němu báječně vynikne. 




Druhou část "trhance" jsem použila na jinou fotku a zabralo mi opravdu hodně času poskládat nějaké smysluplné slovo ze zbytkových písmen této nádherné třpytivé abecedy.




Na stránce jsem tentokrát konečně použila pár razítek, všechna jsou z dílny Heidi Swapp. K fotce se také výborně hodil akrylový nápis "friends".






Na této kartičce jsem si opět zařezala, tentokrát to při podrobném zkoumání odhalíte samy.




Vstup do školky máme za sebou a jen díky PL si mohu tyto první kouzelné okamžiky kdykoliv připomenout. Tvořte, lepte, vzpomínejte. Je to úplně nejvíc!

 Jana


5 komentářů:

  1. ...taaaak Jani, ted jsem se teprve nadechla! Máš všechny příspěvky krásné, ale tento na mě přenesl úplně něco speciálního. Pustila jsem si písničku a spolu s ní jedním dechem četla a prhlížela. Amálka na kartičce BIG GIRL je přenádherná...:-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ach, děkuji! jsem moc ráda, že to takto působilo, já sama se při lepení cítila všelijak :) já tu velkou fotku miluju, ještě to, jak se na ni s Albim díváme a ona už je prostě TA velká holka!! :) letí to neuvěřitelně ..

      Vymazat
  2. Jani krása! Jednou budete za tyhle řádky tak moc rády :-). Skvělé!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, to je krásná stránka! Jak píše Míša, jednou budete za tu stránku moc rádi a určitě u toho uroníte i nějakou tu slzičku :-) (když si vzpomenu, jak šel Adámek před 7-mi lety poprvé do školky, tak brečím už teď a to na žádnou PL stránku koukat nemusím, protože ji ani nemám :-(

    OdpovědětVymazat
  4. děkuji Evi a Míšo, já už jsem ráda teď, za pár let budu ještě raději .... ještě že to PL děláme, viďte, tolik krásných okamžiků !

    OdpovědětVymazat