pátek 2. října 2015

po stopách Robina aneb náš výlet do Nottinghamu

.... dnes mám pro vás naši poslední anglickou prázdninovou stránku. Poté se opět přesuneme do české kotliny. Stránku jsem udělala třicítkovou a mapuje náš třídenní bezdětný (!) výlet do Nottinghamu. Konečně jsem využila materiály z krásné kolekce Citrus Bliss. A protože jsem měla hodně fotek, vyrobila jsem si malou vychytávku, abych jich co nejvíce na stránku dostala.




Na stránku jsem použila jednoduchý papír z kolekce. Dobře by vypadalo i čisté bílé pozadí. Z této kolekce jsou i měkké puffy samolepky a nápis Life is good umístěný na fotce. Journalingem jsem popsala zbytky růžového papíru.



Rámečky jsou z kolekce Poolside a krásně stránku doplní.

 

A teď k té vychytávce aneb jak na stránku dostat více fotek či textu.

1. Vezměte si talíř vhodného průměru, obkreslete a vystřihněte. Nejlépe ze dvou papírů, ať je otáčecí mechanismum opravdu trvalý. 
2. Najděte si na stránce vhodné místo, kde se budou fotky ukazovat v průřezu. Otáčecí část by měla být ideálně v horní části stránky, ať se k ní bez problémů dostanete i po umístění do plastové kapsy. 
3. Proděravte kruh přesně v prostředku a udělejte si díru i do stránky, nejlépe v místě, které můžete schovat pod fotku nalepenou na 3D čtverečky, nebo v místě, kde koukající hřebíček nebude vadit. Asi byste nechtěli, abyste měli hlavičku hřebíčku třeba uprostřed vašeho obličeje ... 
4. Mechanismus pomocí hřebíčku upevněte. Nyní kolečkem otáčejte a tužkou si vždy obtáhněte výřez. Do vašich nakreslených výřezů pak budete lepit fotky, aby přesně pasovaly.

 Takto vypadá kolečko po nalepení fotek.




Osvědčilo se mi mezi stránku a otáčecí kolečko umístit malý kousek čtvrtky (kterým jsem také protáhla hřebíček), aby fotky při otáčení nedrhly. Po nalepení fotek vše opět zpátky připevněte a případně proděravte i fotku (v mém případě jsem udělala díru do pohlednice, neboť hřebíček je na ní téměř nepostřehnutelný). Ale můžete ho schovat pod fotku, kterou třeba nazvednete pěnovými čtverečky.
 
A zde je již samotné otáčení a jednotlivé fotky, které by se na stránku jinak nevešly.




A protože Scrapylife slaví (a my s ním) a protože fotek z našeho UK pobytu je prostě hodně a ne všechny se do alba vešly, zvu vás ke mně na blog na obrazovou návštěvu.


6 komentářů:

  1. Jani ty jsi prostě dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je skvělé, to musím použít :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní vychytávka. Určitě použiji.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, hned jak dozenu znovu nabytou ztratu, tak tohle vyzkousim... A jestli ne (coz je pravděpodobnější), tak aspon rikam, ze jsi hvezda a tohle je bozi ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, Jani! Nad kolečkem jenom žasnu! ;-) Ty jsi prostě božan :-))))

    OdpovědětVymazat
  6. děvčataaa, to jsem ráda, že se kolečko líbí :) těším se na vaše provedení, super možnost je ještě skrytý journaling :)

    OdpovědětVymazat