pátek 30. října 2015

den za dnem 2015 aneb jeden propršený podzimní týden

... a podzim udeřil dešťovou a studenou silou. Většina 42. týdne byla opravdu pochmurná a zima byla taková, že jsem v některé dny vytáhla z krabice zimní bundy. Dnes mám pro vás stránku s kolekcí Open book od Maggie Holmes. Je opravdu vydařená, zajímavé detaily, neotřelá grafika a parádní písmo. Vybrala jsem si ji hlavně díky lístečkovému motivu na kartičkách, k podzimu jako dělané.


Stránku jsem udělala do klasického designu A, který je v období skluzu k nezaplacení. Stále totiž platí, že  mé album zeje dírami vynechaných týdnů, ale nebojte, již brzy se jich dočkáte ... a já snad taky. Vystačila jsem si pouze s kartičkami, do kterých jsem dle chuti stříhala a řezala.


Tento týden jsem se překonala a udělala si titulní kartičku!! To já normálně nedělám, přijde mi to jako plýtvání místem, a i tentokrát jsem tam aspoň jednu fotku přidat musela. Odlamovacím nožem jsem si vyřízla "etiketu", abych ji znovu přilepila o kus dál a přes část fotky. Kartičková sada Open book je takovým PL pokračováním starší klasické scrap kolekce od Maggie Holmes. A z této kolekce jsou i různé výřezy či nádherná zvířátková svorka, kterou jsem na stránku přidala. Pokud byste o nějaký produkt měly zájem, Lotka ráda objedná.


Krásnou podzimní fotku jsem původně měla ve formátu 10x15, ale při vybírání kartiček mne napadlo jedné vyříznout střed a fotku orámovat. Stačilo doplnit malý nápis.


Jedna z malých kartiček posloužila jako čistě journalingová, zbytek jsem vždy nějakou fotkou ozdobila. Nádherná kytka je ozdobou sama o sobě (Lotko, ještě jednou děkujiii!).


Jak jsem již zmínila v úvodu dnešního příspěvku, nápisy v této kolekci jsou dokonalé. Kartička s jedním takovým nápisem se mi moc líbila a báječně se hodila k fotce, ale nezbylo místo. I přesto jsem ji na stránce moc chtěla. Vzala jsem tedy k ruce průhlednou fólii, bílý popisovač a krásný nápis opsala. 


Fólii jsem pak vložila do kapsy ke kartičce a vznikl mi tak ručně vyrobený fotofiltr - photo overlay.


Nemohla jsem v albu nezmínit náš první Scrapylife PL workshop pro začátečníky. Zjistila jsem, jak moc mě baví o Project life někomu vyprávět (mé okolí je již vůči mému PL povídání značně rezistentní) a pomáhat při prvních PL objevech. Těším se na další podobné akce!


Přeji vám krásný zbytek října a doufám, že listopad bude milosrdný a pustí mezi mraky i trochu toho sluníčka.

Jana


5 komentářů: