pondělí 12. října 2015

Project Life Week 32/2015

Dnes vás pozvu do svého Project life alba na další letní, tentokrát dovolenkový týden. Ikdyž jsem již naše dvouměsíční prázdniny zdokumentovala ve SCRAPYLIFE PL STORY - MÉ LÉTO / MY SUMMER dělám i jednotlivé Project Life týdny tak jak jsem zvyklá. 


Dnes to tedy bude 32. týden, na který jsem použila nádhernou novinkovou kolekci Everyday Project Life® (BeckyHiggins). Protože se na mě zatím klasický Everyday Core Kit nedostal (pouze asi 10 kartiček), použila jsem hlavně kartičky z Everyday Project Life Die-Cut Card Pack4"x4" a papíry 6"x6" z Everyday Paper Pad. Vše jsem pak doplnila chipboard samolepkami ze sady Everyday Project Life Chipboard Stickers.

Všechny fotografie na levé straně mají bílý rámeček a jsou nalepeny na bílé čtvrtce.


   
Jako základ jsem vlevo použila plastovou kapsu DailyFlash kde jsou 3x3 kapsičky (October Afternoon) a vpravo plastovou kapsu RingPhoto Sleeve kde jsou 4"x4" & 2"x2" kapsičky (WeR).

Na titulní kartičku jsem pouze nalepila označení týdne a slovo „DOVOLENÁ“ pomocí samolepící abecedy.


Jednu z titulních kartiček z Everyday Core Kit (dostupná pouze v celém balení) s nápisem „photographs“ jsem rozřízla do příslušných kapsiček a nalepila chipboard samolepku „everyday“ ze sady Everyday Project Life Chipboard Stickers.


Protože jsem měla více fotografií, vytvořila jsem si otvírací kartičky z bílé čtvrtky.

Ty malé o velikosti 3x3 inch jsem vytvořila tak, že jsem slepila dva čtverce příslušné velikosti pomocí bílé washi pásky. Ano, kartičky jsem nařezala bez rozmyslu a tak jsem si musela pomoc jinak.

U větších 4x4 inch jsem si již nařezala kartičky 4x8 inch a jen je přeložila a následně vlepila fotografie.

Co se týká kapes, tak na pravé straně není problém se zastrčením, ale vlevo jsem musela pomocí nožíku udělat horní, podélný řez, aby šly kartičky otevírat.





Děkuji za pozornost a přeji hezký týden,

Charlotta


2 komentáře: