středa 28. října 2015

Nejen Eliška ráda divočinu ... Náš 35.týden!

Tenhle týden je opravdu divočina. A to jak v našem programu, tak i v mé tvorbě. Zkusila jsem si prvně použít Sweet Core Kit a musím říct, že je pro velké odvážlivce :-D. Kartičky jsou decentně "divočina", ale ono to jednou za čas rozhodně neuškodí...a tak je tu! Náš 35.týden.


 Z úvodní fotografie se může zdát, že jsem nalepila hned 3 strany, ale vlastně je to dvoustrana s vložnou kapsou. Prostřední stránka je vložena v plastové kapse designu H.

První strana je tak trochu "zpatlanina". V předchozím týdnu jsem totiž skončila třicítkovou stránkou, takže tento týden jí musel začínat. Ale fotek bylo hodně a tak jsem ji udělala v duchu Project Life a snažila se tam vecpat i nějaké to povídání.


Dalo by se říct, že stránka je vlastně úvodní kartičkou :-D. Tak velkou úvodní kartu jsem snad nikdy neměla :-). Pro celý týden jsem zvolila na nadpisy Serendipity Sticker Book Floral Alpha abecedu. Jsou to transparentní samolepky, takže lepší lepit na světlá místa, ne na fotografie. 


Stránku jsem doplnila o kartičky z Sweet Core Kit. Do velké komiksové bubliny pak přišel kartonový výsek a trocha popisu našeho "pískového dramatu". 


Pomocí abecedy jsem nalepila i nápis "letadlo", což byla tou dobou Julči nejoblíbenější poloha :-). Fotku jsem na závěr polepila kartonovými výseky, které jsou vskutku povedené. Jsou z kolekce Sweet a přesně vytvořeny, aby se hodily ke kartičkám Sweet Core Kit.


Druhá stránka už sedí v klasických kapsách. Snažila jsem se barevně krotit, i tak jsou kartičky ale divoké. V týdnu bylo ještě moc krásné počasí, na které si teď jen matně vzpomínám, když vidím na teploměru 5°C. Takže byl program spíše venkovní, "hřišťový, kolový, tetový" a vůbec takový, aby ho ocenily všechny zúčastněné.


Úplně nejvíc u nás od druhých narozenin frčí kolo a já mám velkou radost, že jsem konečně našla skvělý kartonový výsek, který se k Nelince dokonale hodí.


Jednu z kartiček jsem rozstříhala a podložila s ní fotografie tak, aby kousíček vzoru vykukoval a hodil se ke zbylým kartičkám.


A teď už slibovaná menší kapsa. Ta shrnuje celý náš víkend. 


 V sobotu jsme si udělali rodinné dopoledne v parku a vyrazili směr Riegrovy sady, kde je nejen spousta zeleně, ale i velké dětské hřiště pro malé i větší. Každoročně si tu děláme takový piknik, ale letos to nějak nevyšlo. A jak je vidět na následující kartičce, transparentní abeceda obsahuje krom modrých písmen i písmena velká, zlatá. 


A protože byla tato destinace zvolena na poslední chvíli, neměla jsem nachystané žádné to piknikové občerstvení. I tak jsme se vypravili, po cestě koupili nějaké ovoce a pečivo a taťka koupil nám větším kus pizzy. Nela po našem "velkém" jídle nikdy netouží, a tak nás vcelku šokovalo, že si řekla o kus pizzy. Nu což, dostala a musím, říct, že šmakovalo :-). Však komu ne, že? Příště si uděláme doma... 



   V neděli nás pak přijeli navštívit rodičové :-), takže si návštěva rozhodně zasloužila svou stránku. Po dlouhé době jsme se viděli a Nelinka měla obrovskou radost. Zatím patří knížky mezi nejoblíbenější "hračky", takže přísun nových knih, které dostala od babi a dědy k narozeninám ji uvedly do úplné euforie. Na kartičce je mimo fotek a textu opět kartonový výsek s nápisem "hallo".


Tak co říkáte na Sweet Core Kit vy? Kartičky jsou dosti květované, veselé a křiklavé, ale myslím si, že se s nimi dá udělat i divoce umírněný výsledek :-). Stránky mám poslední dobou spíš jemnější, takže tento "šok" při otočení z 34.týdne, bude vlastně moc hezkým zpestřením :-).


Krásný zbytek dne.
Míša



4 komentáře:

  1. Míši, krásné :-) a zápletka na hřišti zajímavá

    OdpovědětVymazat
  2. když jsem tuhle sadu poprvé viděla, říkala jsem si, jestli Míša odolá :)) a neodolala :)) mně se děsně líbí motto této sady: "tak sladká, že vás z ní budou zuby bolet" :) ... krásné, Míšo, jsi odvážná!

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, Vaše stránky jsou opět kouzelné. Sleduju každý Váš příspěvek a jsem unešená. Zajímalo by mě, jestli než jdete vyvolat fotky už máte stránku rozvrhnutou. Víte přesně, jak a kam fotku umístíte? Já s tím stále bojuju. Většinou až sedím nad PL s vyvolanými fotkami, tak zjistím, že jsem vyvolala moc fotek nebo že jsem mohla udělat z některých koláž nebo jiný formát :(

    OdpovědětVymazat