pondělí 26. října 2015

Project Life Week 30/2015

Ve svém Project Life albu pořád skáču z jedné části léta na druhou a dnes jsem se zastavila při tvoření 30. týdne. Červenec, no to je tedy pěkně dávno! Ne, že by mě nelákal podzim, ale ten skluz prostě někdy dodělat musím :-)





A protože jsem si už dlouho "nezatavila" a začalo se mi asi stýskat, rozhodla jsem se, že zase vytáhnu svého kamaráda Fuse.

Vlastně mě k tomu tak trochu navedlo i novinkové zboží, které bude během prvního listopadového týdne naskladněno na Scrapylife e-shopu.

Tady máte malou ochutnávku:

  
Teď už k samotnému zpracování 30. týdne mého PL alba.
 
Kapsa vlevo je typ C (Becky Higgins) a vpravo jsem zvolila kapsu od WeR a po dlouhé době jsem také použila kartičky ze sady DearLizzy Neapolitan Core Kit (Becky Higgins).


Na tři kapsy levé části jsem pomocí Photo Sleeve FuseTool (Fuse) přitavila kapsy 4x6 inch.


Na pravou stranu jsem nalepila dvě velké fotografie 6x6 inch a šest mini foto 3x3 inch. Vše jsem podlepila bílou čtvrtkou.


Titulní kartička je o velikosti 4x6 inch. Jediné co jsem doplnila, bylo jen označení týdne pomocí oranžových samolepek ze sady Rise& Shine Transparent Alpha Sticker (Amy Tan) a roller razítkem jsem natiskla datum.



Texty jsem v tomto týdnu skoro všechny skryla do vnitřních kartiček kapes připevněných Fusem a tak jsem si mohla bez výčitek použít jednu vyloženě dekorativní kartičku. Doplnila jsem jen nalepovací perličky.


Fotografie mi barevně neladila a tak jsem ji vyvolala černo/bíle. Pak jsem ji nalepila na kartičku o velikosti 4x6 inch, nařízla písmena „FUN“ a vložila výřez z jiné kartičky této kolekce. 


Vnitřní (spodní) stranu jsem také dozdobila výřezy z jiných kartiček této kolekce, doplnila nadpis pomocí samolepek a připsala text.



Texty jsem v tomto týdnu skoro všechny skryla do vnitřních kartiček připevněných Fusem.

Na pravou stranu tohoto týdne jsem dala dvě události. Každá z nich má titulní kartičku ze sady Dear Lizzy Neapolitan Core Kit(Becky Higgins), kterou jsem ořízla na velikost 3x3 inch, doplnila nadpis pomocí samolepek a připsala text.



Krásný týden,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat