středa 10. června 2020

Album ze Šumavy

Dneska tu nebude nic z Project life alba, protože jsem se rozhodla opravdu pohnout s albem ze Šumavy. Když se zadaří, tak 1.7. by mohl být poslední článek. Uvidíme... Každopádně tu dneska ukáži 7 stránek, které jsem stihla nalepit.














Začnu tak, jak jsem tvořila - tedy stránkou v kapse 6x8 typu 1. Na bílý základ jsem nejprve nalepila zelený papír (protože na fotkách je kolem les) tak, aby mi po přidání dalšího papíru vznikl takový mini vějířek o dvou listech. Malý  odstřižek jsem potom nalepila ještě do horní části stránky.



Papíry jsem poničila na různých hranách. Je to hezký prvek a ještě jsem tím zakryla zubatý okraj po odtržení ze sešítku 6x8 papírů Auburn Lane. Přidala jsem velkou abecedu ze sady Color Vibe, která se mi hodila barevně. Stránku zakončila papírová samolepka z Out & About. Rozhodla jsem se teď moc nepoužívat enamelky a puffy abecedy. Dozdobím to popřípadě až po nalepení alba, ale spíše puffy ozdobami.



Po nedělené stránce vznikla tato v kapse 6x8 typu 3. Chtěla jsem použít stejné papíry jako na té nedělené - tedy jejich zbytky. Opět jsem světlý papír ze sady Auburn Lane  zvýraznila čárami po okrajích. Jednu fotku jsem podlepila zeleným papírem ze stejné sady a doplnila už jen malou abecedu Everyday Musings.


Další zbytky jsem nalepila dolní část 6x4 kartičky, kam jsem plánovala napsat text. Dozdobila jsem opět samolepkou Out & About. Teď jsem si všimla, že mi na papíru chybí čáry - dodělat či ne, toť otázka.


Druhá dělené stránka je zelenožlutá (nevím, proč mi to tu háže opravdu jen do žluté barvy tak moc, že mi to ladí se žlutou abecedou). Použila jsem další dvě velikosti abeced od Color Vibe.


Celý dnešní článek bude ve znamení zvířátek a tady to začíná. Kam jinam nalepit motýlky ze sešítků transparentních samolepek z kolekce Heritage. A tím to nekončí ...


Druhá strana předchozích kartiček je laděna do chladnějšího tónu. Použila jsem nádhernou galaktickou abecedu Field Trip (stále uvažuji, zda si ji koupit znovu, protože už skoro nemám žádné samohlásky). Modrý papír je ze sady 6x6 Case Of The Blahs. Ano, použila jsem stejnou sadu jako Jaruška v pondělním článku.





A jsou tu i veverky a husa z Heritage. Konec návštěvy zvířecího světa ;).





V sešítku nejsou jen ona zvířátka, ale i krásná kvítka. Samolepka je opět z O&A.




Teď už budou jen nedělenné stránky. Hned další je trochu odlišná od těch ostatních barvou podkladového papíru ze sady 6x8 papírů Magnolia Jane. Je jednostranný, takže jsem mohla použít o papír méně. Ze stejné sady je i papír, který je pod fotkami. Prostřední fotku jsem ještě podlepila modrým papírem z COTB a celou část ještě krásným proužkem opět z COTB.


Na nápis jsem použila samolepku z notýsku Shine On. Podobnou stránku jsem už jednou vytvořila (ta oranžová). Není podle mě špatné opakovat stejné rozvržení, když se mi líbí.



Opět papíry z COTB (díky Jaruš :) ). Jak vidíte, tentokrát jsem fixem obkroužila celou stránku.





No napište, není ta abeceda krásná? A ano, je to dlouhé slovo. Stránka navazuje na další, protože mám velké množství kočárkových fotek a opravdu je potřebuji všechny :) .


Zde mám kombinaci 6x6 papírů ze sad Just A Little Lovely a COTB. Pokud se vám zdá, že jste něco podobného viděli, tak se koukněte sem. A Jaruška použila jednu trojku jako náhradu E, já v rámcí nálady vyměnila rovnou obě dvě E. Prostě blbneme na fotce i s písmenky.




Ano, v dnešním příspěvku je to samé čmárání (uf, to album je divočina). Papíry pod fotkou měly původně stejnou velikost jako fotka sama. Ale v zájmu odtučnění alba jsem z nich vytvořila L a pod fotkou skoro nic není (jen podkladový papír).


Je tu konečně konec. Aspoň dnešního článku. Moc děkuji Jarušce a Káje za inspiraci. Jak to máte vy? Inspirujete se od svých kamarádek nebo z článků?

Přeji krásné tvoření.

Ajka


3 komentáře:

  1. Aji takže opět parádička, moc pěkné to máš.... Jen nechápu jak to stíháš, taková nálož udělané práce....super 👍👍👍❤️

    OdpovědětVymazat
  2. 😆. Děkuji Káji, ale moc to nestíhám, vždyť dovolená je z roku 2016 🤦🏻‍♀️. Už ho chci rychle ukončit ✊🏻😊.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2016 je posledni rok co mam hotovy a od te doby nabiram skluz a skluz a skluz :-)

      Vymazat