pondělí 1. června 2020

Vzpomínka na cestu za pokladem

Hezké pondělní ráno,
dnes bych Vám ráda ukázala dvě stránky z naší cesty do Mordlochu za loupežnickým pokladem. 
Na obě části dvoustrany jsem použila základní kapsu typu A od Becky Higgins. Mám sice vždy v plánu, že tentokrát využiji jiný typ kapsy, ale nakonec stejně skončím u "áčka" :-D. Budu si muset vymyslet svou vlastní "challenge", kde si dám za úkol použití jiných kapes :-D.
Opět jsem při tvoření hodně využila materiál z posledních novinek, tak se pojďte podívat, jak to dopadlo.




Kartičku do titulní kapsy jsem  vyrobila z 6x6 papíru kolekce My favorite story od Pinkfresh studio. Ohnula jsem roh a podlepila dalším papírem z této kolekce. Pak už jsem jen narazítkovala nápisy Tuesday pomocí razítka od Ali Edwards a datum razítkem Hazelwood od One Canoe Two. Netvořím letos v albu každý týden a tak si na jednotlivé stránky dávám alespoň datumová razítka, abych pak věděla, kam si jednotlivé události zařadit :-).

Ostatní  kartičky (velké i malé) jsem také vytvořila z kolekce My favorite story, která má spoustu dalších doplňků......



...... papírové výseky kytiček (a těch je v balíčku opravdu hoooodně)






...... a nebo třeba papírové visačky s různými nápisy



Snažila jsem se použít i pár razítek (mám jich spoustu, ale využívám je nespavedlivě málo). Kromě titulní kartičky (s datem a názvem dne) jsem tedy alespoň vytvořila jednu malou kartičku s razítkem My loves ze sady Magnolia Jane od Heidi Swapp



A takhle vypadají celé hotové stránky.

Kolekce My favorite story od Pinkfresh studio, ze které jsem tentokrát převážně tvořila je universální, sice kytičková, ale i k fotkám kluků mi nevadila. Barvy nejsou extra výrazné, ale přesto veselé. Pokud jste jí ještě neviděli, určitě se koukněte do novinek, kde najdete ještě i další možné doplňky z kolekce.

To už je pro dnešní den vše. Doufám, že se Vám stránky líbili a třeba jsem Vás inspirovala i na výlet za pokladem k jeskyni Mordloch :-)

Hezký den a brzy "na počtenou" 
Kája






Žádné komentáře:

Okomentovat