pondělí 22. června 2020

Project Life Week 34/2018

Krásný den,
dnes se posunu v roce 2018 o trochu dál a to ze začátku prázdnin k jejich konci. Zjistila jsem totiž, že mi PL album 2018 pěkně kyne a potřebuji získat představu, zda z dovolených udělat speciální album, či si je mohu dovolit ještě nastrkat do klasického PL.
V tomto týdnu jsme byli doma a na chalupě, tudíž nic moc zajímavého se neudálo, kromě poobědového spánku syna. Podařilo se mi tak tento týden smrsknout jen do jedné kapsy.

 
Aby to ale nebyla klasika kapsa typu A vybrala jsem si netradiční design W a k tomu PL kartičky s ostrými rohy z kolekce CLICK.


Jen jsem se tedy ještě nerozhodla, pro finální verzi. Jste pro horní či dolní stránku?


Na titulní kartičku jsem použila razítka od Studia Calico a černou razítkovací barvu. Originální papírový výsek květiny a jeden výstřižek. Naštěstí kytička na PL kartičce byla zrcadlově natištěná, tak se s výsekem krásně doplňuje.


Naši fotografii jsem ozvláštnila také výstřižkem z PL kartičky spodní foto pak originálním výsekem obrácené kapky.


Pod dvě malé 3x4 kartičky jsem schovala ještě dvě fotografie a "vyrobila" tak vyklápěcí karty. Zpracováním jsem se moc nezdržovala a použila washi pásku, jež mi první přisla pod ruku. Mistrem na odklápěcí kartičky je totiž v našem týmu Ajka. Mám pocit, že už vyzkoušela všechny možné způsoby provedení.



A to je pro dnešek vše.

Přeji Vám krásný zbytek června a za 14 dní na počtenou.

J. 



6 komentářů:

  1. Jaru, máš to krásný. Úplně jsi mě naladila na jiný druh kapes než je klasické A :-) Jinak já jsem pro dolní stránku :-) Lotka

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, děkuju! Mně se to W taky začalo líbit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná stránka 😍 👏🏻. To W vypadá hodně zajímavě.
    A já jsem pro společné foto uprostřed.

    OdpovědětVymazat
  4. Protože to máš, Jaru, nerozhodně, hlasuji pro horní stránku:)

    OdpovědětVymazat