středa 17. června 2020

Album ze Šumavy

Dneska vás zaplavím fotkami nalepených stránek a jednou novinkou v mém arzenálu tvořících pomůcek. Budu se snažit moc nerozepisovat, ale znám se... Tak jdeme na to.







Kapsy jsou v pro mě netypických kapsách, které se dají koupit jednotlivě nebo v sadě, která je dokonce skladem. Prim hrají čtverečky 2x2.

 Na první stránku jsem použila bílý základ a k němu přidala natrhané papíry 6x6 z kolekce Joyful Days. Trhání je prostě lehké a efektní. V malých čtverečcích se střídají fotky s textem, u kterého je nápis vyveden ve stylu tón v tónu pomocí abeced Everyday Musings. Po přidání textu jsem jen nalepila papírové samolepky Super Cool.


Jen pozor!! Velké čtvercové kartičky nemají rozměr 4x4 (jak jsem původně myslela, ale jsou větší, proto je lepší si je nejprve změřit. Však to známe - jednou měř ...


Nejčervenější stránka v celém albu a nejspíše i celkově. Růžové papíry 6x6 Joyful Days jsem použila ze dvou důvodů - zbývají mi v různých sadách a navazující stránka je taky růžová (v předchozím článku jsem vám ji ukázala).


Z jednoho papíru s malými čtverečky jsem si vyrazila kolečka a potom přemýšlela, co nalepím na levou stranu. Tak jsem se koukla na různé samolepky a bylo to. Z puffy samolepek Out&About jsem si vybrala ty červené a stále uvažovala, zda mám přidat načárané rámečky. 

 Rámečky jsem nepřidala, protože černou na stránce moc nemám.


Po červené stránce následuje modrá, to je přeci logickě, že ;). Tento typ kapsy v sadě není, tam jsou jen ty zvláštní.

Krásný modrý papír z Joyful Days jsem doplnila o proužky 6x6 papíru ze sady Case Of The Blahs. Potom jsem nalepila papírové samolepky Out&About. Stále se snažím, aby album moc netloustlo. Enamelkami ho nakrmím až v závěru.


Ač se to nezdá, tak toto byla nejtěžší stránka. Nějak mi nešlo nakombinovat černobílou fotku s barevnými papíry. Tak jsem vsadila na světlé a čb 6x6 papíry Case Of The Blahs. Doplnila samolepkami Out&About a Super Cool
Papír s kaňkami vypadá na bílém pozadí úžasně. Má potrhané okraje a je nalepený šikmo, aby nebyl ostře vidět přechod.
 

Tato abeceda Merry Days je nedoceněná a je škoda, že ji není moc vidět.

 Ale teď prosím zpozorněte, protože jsem objevila Ameriku, jak se tak říká. Už nějakou dobu mám půjčený od Jarušky FUSE a až teď jsem se dostala k tomu ho vyzkoušet. A je to opravdu skvělá věcička.


Co se týče techniky, tak je nejlepší svařovat na papíru/kartonu a mít strojek pořádně nahřátý. Další důležitou věcí je náklon, protože při tupějším úhlu se strojek dostane do kontaktu s kovovým pravítkem (které je součástí balení), zubaté kolečko se přestává točit a dělat úhledný spoj.
 

V dolní části jsem flitříkům udělala překážkovou dráhu, aby byly více rozprostřené.


 Z druhé strany potom stačilo přidat text a každý čtvereček  bez fotky obtáhnout fixem. Jako další ozdoby jsem použila puffy ozdoby Super Cool.
 Jakmile je FUSE nahřátý, tak je škoda ho nepoužít i na další stránce. Tady jsem si čtverečky rozdělila úhlopříčně.
 Nápis je z abecedy Everyday Musings a papíry jsou Joyful Days. Vlastně o nich je celý dnešní článek :). V prostředním čtverečku je bílá čtvrtka.

Teď už se FUSování tolik nevidí, což je škoda, protože je to úžasně kreativní.

 Na druhé straně jsem využila toho, že Pinkfresh má 6x6 papíry jednobarevné. Rohy jsem zvýraznila čmáráním a přidala jsem ptáčky z notýsku Heritage (protože restaurace se jmenuje U VŠECH KUKAČEK).
Papíry jsou opět Joyful Days a držela jsem se úhlopříčného rozdělení kartiček. K fotce jsem přidala nápis z abecedy Everyday Musings a na druhé si udělala kapsičku na visačku. Visačky si tvořím na pomůcce od WeR. Ohodnocení restaurace je z abecedy Indigo & Ivy.


Děkuji, že jste dočetli/dorolovali až sem. Jako odměnu vám sdělím, že příště se s albem uvidíte naposledy a vrátím se opět k tvoření Project life alba.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

8 komentářů:

  1. Aji krásné, líbí se mi jak používáš abecedy a vymyslíš různé vychytavky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Káji ✨. Abecedy mám moc ráda ❤️, jen těch vychytávek tam moc není...

      Vymazat
  2. Krásné stránky Aji. Obdivuji, jak máš každou stránku originální, jiný papír, jiné zdobení, jiná technika👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo 😊. No jen mám trochu strach, aby ztoho díky té rozmanitosti nebyla divočina. Ale přiznám se, že jsem si oblíbila pár rozložení stránek a ty se mi tam potom opakují 🙂.

      Vymazat
  3. Ajo, krásný. Mě tohle album tak baví! Doufám, že než ho dolepíš, pojedete na Šumavu znova, ať máš v čem pokračovat. Moc se teším, že ho uvidím naživo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee to jsem moc ráda, že tě baví 😊. Na Šumavu se nechystám, ale až trošku pohnu PLkem, tak mám přichystané fotky z Radvánovic 😎.

      Vymazat
  4. Aji krásné! O víkendu jsem se znovu zamilovala to tech pidi pink fresh abeced a uz skoro brecim, ze mi dosly :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď, ty pidi abecedy jsou skvělé ✨✨✨ já to píšu furt 😍. Jen mám stále v plánu více razitkovat, ale nějak se mi to nedaří...

      Vymazat