pátek 12. června 2020

Project Life Week 46/2019

Také to máte tak, že se vám někdy některé součásti kolekce, kterou si pořídíte, na první pohled nelíbí? Tak já to tak někdy mám. Jsou dvě varianty, buď se jich zbavíte, někomu je dáte, prodáte atd. Nebo si je necháte a počkáte jak se to vyvine. Já jsem ta druhá varianta a přesně u tohoto týdne se mi to stalo. A jak jsem byla ráda, že je mám.... 

Jedná se přímo o kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins),  a pak ty křiklavě modré word phrase samolepky ze sady samolepek WITL. Oboje jsem tím využila i jako "pojítko". 

Jak jsem se už zmínila výše, na tento týden jsem si vybrala kartičky z kolekce  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins) a spolu s fotkama jsem vše vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 


Titulku jsem vytvořila tak, že jsem na kartičku s potiskem označení týdne "46 week forty six" kolekce Project 52 Fresh Core Kit roller razítkem natiskla datumy  a nalepila nadpis pomocí samolepící ABC a nakonec přidala modrou word phrase samolepku ze sady samolepek WITL.






Po finálním vybrání a rozložení všech kartiček z kolekce  Project 52 Rad Core Kit (Becky Higgins), jsem začala přidávat nadpisy pomocí samolepící ABC a modré word phrase samolepky ze sady samolepek WITL


Skončilo to tak, že jsem modré word phrase samolepky ze sady samolepek WITL začala lepit i na fotky... a tím jsem to tentokrát považovala za ukončené. Nechtěla jsem to ještě víc "přeplácat", a tak jsem po vyfocení už jen přidala rukou psané texty.


Čtyři pořád se opakující části - kartičky, ABC samolepky, word phrase samolepky a ručně psaný text. Jednoduché a rychlé... :-) 


  
Přeji hezký víkend,

Charlotta


2 komentáře:

  1. Jak málo stačí a tolik efektu to udělá. Jsi mistr frázových samolepek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D jsem do nich blázen! A hlavně se vždy dá najít vhodný smysl

      Vymazat