středa 3. června 2020

Album ze Šumavy

Dneska tu ukáži čtyři stránky z dovolené na Šumavě. Doufám, že vám nevadí, protože jich ještě pár bude. Album se už hodně plní a tak jsem začala trochu odlehčovat. Plus jsem si doma nechala část ozdob, ano jsem šikula.







Začnu stránkami v nedělených 6x8 kapsách. Na první jsem krom bílého základu použila trojúhelníčky z papírů z kolekcí Auburn Lane a Again&Again.


Trojúhelníčky jsou přilepené vždy jen u jedné hrany a ty vrchní jsem ještě trochu ohnula směrem vzhůru (možná je ještě po dodělání alba podlepím 3D čtverečky). Abych neměla tolik prázdného místa, rozstřihla jsem si jednu z průhledných samolepek z notýsku Shine On.


Barevnější květiny jsem nalepila pod fotku, kterou jsem podlepila opět papírem ze sady Again&Again. Chtěla jsem přidat trochu barvy k černobílé fotce, ale stejně jsem skončila u černého nadpisu z novinkového notýsku Color Vibe. YES na fotce je také od Amy ze Shine On. Kombinuji tedy něco starého a něco nového.


Další stránku jsem chtěla mít svěží a nepřidávat moc papírů. Trochu se mi to povedlo, ale představa byla trochu jiná.


Opět jsem použila stejný notýsek Color Vibe a doplnila ho o abecedu Everyday Musings. Vše jsem doplnila o samolepky Goldenrod.






Krom fotky je hlavním prvkem vyřezávání papíru. Základní papír není bílý, ale ze sady Heart of Home. Myslela jsem, že bych vyřízlé části jen ohla, ale nebylo to ono. Proto jsem proužky vyřízla po celém obvodu a potom ještě nůžkami poničila vnitřky. Podlepovala jsem zbytky papírů ze sady 6x6 Joyful Day. Přidala jsem ještě různé linky podél jedné strany.


Toto je zadní část předchozí stránky. Využila jsem barevného podkladu a bílou čtvrtku jsem seřízla na rozměr měnší než 6x8. Potom jsem si vystačila jen s průhlědnými samolepkami Shine On.


Jen pár samolepek, trochu více textu a nic dalšího není třeba.


Dokonce jsem použila i samolepku foťáčku, což jsem nečekala (že ho někdy použiji). Ač zde není moc barev, tak stránka nepůsobí smutně.


Poslední stránka je v kapse typu 3. Opět jsem si vystačila se zbytky - zbytky bílé čtvrtky a jedné stránky z Joyful Day sady. Na kartičku v horní části jsem pod fotku nalepila dva proužky modrého papíru (toho, co zbyl po trhání). Srdíčko a šipka jsou z Goldenrod a textová samolepka ze Small Talk.


Dolní část je zajímavější. Pomocí visačkovače jsem si vytvořila prostor na text. Visačka má prostor pod modrým papírem, který je na jedné straně utržený a na další je seřízlý šikmě (na té se vkládá právě ona visačka). Nápis je tvořen dvěmi abecedami. Větší písmo je z The Mix No. 2 a menší Indigo Hill 2 (se mi hezky sešly dvojky :) ). Slovo dílo jsem použila místo jezera, protože už jsem neměla  tolik "E".

To je pro dnešní den vše. Slibuji, že už bude jen 5 článků ze Šumavy (dneska jsem si spočítala chybějící stránky).

Snad nemáte takové resty jako já.

Přeji krásné tvoření.

Ajka


2 komentáře:

  1. Aji, já mám tvoji Šumavu moc ráda, takže sem s ní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lotko 😊🌟. Stránek je na dodělání ještě spousta...

      Vymazat