pondělí 8. června 2020

Project Life Week 26/2018

Krásný den Vám přeji,
prázdniny už skoro klepou na dveře i když za okny to vypadá spíš na pěkný říjen. Ale aspoň máme ještě trochu času na scrapování starých zážitků.
Původně jsem měla v plánu zpracovat nějaký novější týden s novinkovým materiálem, ale nemohla jsem se rozhodnout pro výběr fotografií, nakonec tedy padl los na tento nezpracovaný týden a kolekci a case of blah od mých milovaných PinkFresh :)



Vraťme se ale ještě na chvíli k novinkám. Jestli jste si z novinek ještě nic nepořídili a stále váháte, co by se Vám tak mohlo hodit a vyplatilo se, chci Vás upozornit na razítka od Ali Edwards. Ne nebudu Vás nutit do tvoření alba ve stylu WITL (i když podle Lotky článku to musí nakopnout snad i mrtvého), ale myslím si, že toto kombo docela jistě najde uplatnění i v Project Life albu, ale docela si s ním dovedu představit i velkou 12 palcovou stránku. Ale o tom třeba až jindy. Dnes je to ten PL.


Čísla se krásně hodí na označení týdne a slovo week jakbysmet, můžete si je sice vyskládat a natisknout z jiných abeced či sad razítek, ale tyhle jsou krásně velké a linka tenounká, dají se i vybarvit, nebo natisknout v ombré stylu. Já je pro tentokrát na své titulní kartičce použila jen jednoduše s černou razítkovací barvou. Nakonec se mi to ale moc nezdálo a přidala aspoň pár enamelek.


Levou kapsu jsem si volila v designu A. Na kartičky jsem použila papíry z již zmiňované kolekce a case of blah. Původně jsem na tuto dovolenou měla připravený TN notýsek, povzbuzena tvorbou z Quedlinburgu, ale po dvou dnech jsem to vzdala. Nechci házet flintu do žita a tvrdit, že pod stanem se scrapovat nedá, ale mě to prostě nešlo. Asi to bylo dáno i tím, že dětem se večer hůř usínalo a pak za svitu čelovky se mi už do lepení nechtělo. Tato dovolená tak bude asi na pár stránek v albu, dnes Vám ukáži jen dva dny:)


Dvakrát měř a jednou lep, sice jsem si písmenka vyskládala na pravítko a různě měnila, ale až když jsem byla spokojená s výměrou jsem zjistila, že jsem zapomněla na N, protože správný název je Senftenberg. Z papíru by to ještě odlepit šlo, ale z fotky se jim nechtělo, nechala jsem to tedy tak, snad mi to případní prohlížející alba odpustí.


Abecedu jsem použila z kolekce Out & About.


Líbí se mi, když součástí papírových sad je i pár s hesly, jež se dají rozstříhat a vytvořit z nich výplňové kartičky.


Co myslíte, že se stane, když řeknete dvouletému dítěti, že se jede na výlet? Sbalí si to nejnutnější pro něj :) a jde. U nás to byl nočník, dudlík a vláčky v batůžku. Frázová samolepka vystihla jeho myšlenky :))


Natisknuté labely nesmí chybět, tak tady je jeden v odstínu Watering Can a doplněn mini puffy abecedou Indigo hills 2. Mám ráda, jak se s PinkFresh materiálem dá kombinovat napříč kolekcemi. A nikdy nešlápnete vedle.


Pravou stranu jsem vložila do kapsy D a ještě mi chybí dopsat respektive přepsat journaling z TN. Na to jsem si nechala místo na velké kartičce.


The Mix no. 2 abeceda v odstínu Navy obsahuje i číslice a já zde obrácenou trojkou nahradila písmenko E a přehlasované U vytvořila z vnitřků 8. Vše se zpracuje, vše se dá použít:)


A ještě jednou mini puffy abeceda Indigo hills 2. Ta vyhlídka shora byla krásná, ale nic pro ty jež mají závratě, podlaha je jen z kovového roštu. Dokonce se dá vyjít ještě výš až na vrcholek věže.


A dnešní příspěvek ukončím ještě jedním razítkem od Ali Edwards a to tímto rotačním Day of the Week, jež je primárně určen na WITL, ale dá se použít i jinde.

Mějte se krásně a snad na nás brzy vykoukne sluníčko.

J.


2 komentáře: