pátek 5. června 2020

Project Life Week 45/2019


V dnešním příspěvku se spolu podíváme do mého loňského Project Life alba, kde mi ještě pár týdnů chybí. Není to sice žádné závratné číslo, ale pár jich je.


Kartičky a fotky  jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 


Titulku jsem vytvořila tak, že jsem na kartičku s potiskem označení týdne "45 week forty five" kolekce Project 52 Fresh Core Kit roller razítkem natiskla datumy  a nalepila část kartičky z kolekce Snapshot Core kit (opět od Becky Higgins). Při konečném dozdobování jsem ještě přidala samolepku ze sady Office Hours (Pinkfresh Studio) a zlatou pěnovou hvězdičku z MIX. No. 1 (Pinkfresh Studio)


Jak jsem se již zmiňovala, kartičky jsou z kolekce Snapshot Core kit. Už jich nemám tolik, ale přesto jsem je dokázala sladit tak, aby se mi to líbilo. Kartička vpravo je oříznutá z velikosti 4x6 inch na 3x4 inch. Vlastně jsem i celou předělala -  přidala jsem samolepku "AN ORDINARY DAY" ze sady Office Hours (Pinkfresh Studio) a zlatá pěnová srdíčka a hvězdičku z MIX. No. 1 (Pinkfresh Studio). Nakonec jsem rukou dopsala nadpis "YOU & YOU". 
Snažila jsem se přiblížit nápisu, který byl již předtištěn na další kartičce "YOU & ME". Tu jsem ozdobila stejně jako předešlou kartičku. 


Tahle poslední fotka je spíš hlavně pro pobavení... přidala jsem samolepku "but first COFFEE" ze sady Office Hours (Pinkfresh Studio)


 
To je pro dnešní den vše a přeji hezký víkend,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat