pondělí 29. června 2020

Stojánkové minialbum

Hezký den,
dnes pro Vás mám inspiraci na malý dárek v podobě alba - stojánku na stůl. Já ho tvořila manželovi ke Dni otců, ale hodí se i k jakékoliv jiné příležitosti.













Základ stojánku je úplně jednoduchý - jen kus kartonu, který jsem upravila na požadovanou velikost (resp. v tomto případě jsem karton využila celý jak jsem ho měla a upravila jsem si velikost papírů, které jsem na stojánek věšela) a pak jsem ho pomocí rýhovací podložky uprostřed narýhovala a přehnula. Ve dvou místech jsem pak udělala děrovacími kleštěmi dírky na kroužky. 
Takto vytvořený základ jsem polepila barevným papírem - použila jsem klasický Herkules, jen na krajích jsem to jestě pojistila Glossy lepidlem .
Pak už jsem si jen naměřila pět bílých čtvrtek a do nich jsem také udělala kleštěmi dvě díry, aby se daly navléct na kroužky stojánku ( stojánek obsahuje deset stran, každý papír je zdobený z obou stran).


První strana je celá z kolekce Emerson lane resp. z papírů této kolekce, protože na některých jsou nápisy a štítky s nápisy, které jsem vystříhala a použila na dozdobení fotky. Z kolekce Emerson lane jsem dělala naše album z Vánoční dovolené roku 2018, kdybyste se chtěli podívat, stačí mrknout sem :-)



Na této stránce je vidět, jakou jsem udělala chybu - sice jsem o tom dlouze přemýšlela, ale nakonec jsem stejně udělala jednu stranu opačne, myslím tím, že když se strana na stojánku otočí, je pak vzhůru nohama :-D. Zjistila jsem to až když už jsem měla celou stranu hotovou a tak jsem jednoduše udělala dírky i nahoře a až si bude manžel na tuto stranu otáček, musí jí vyndat a navléci do druhých dírek.... 
Tentokrát jsem použila kolekci My favourite story od Pinkfresh studio a to jak podkladovou čtvrtku tak i kartonové kytičky a puffy samolepky (mimochodem tyto puffy tak hodně drží, že u nich není radno se spléct a chtít je přelepovat :-D).



Další strana je celá z krásné jarňoletní kolekce Bloom street od Pink Paislee. Visačky jsem vyrobila z papírů této kolekce pouze za použití nůžek, bylo to za chvilku :-).



Celý minilayout jsem ještě doplnila nápisem od Barči z Lepikara (dříve VKS), který jsem nalepila pomocí 3D čtverečků, aby vystupoval nad ostatní prvky stránky.



U tohoto minilayoutu jsem opět využila to, že sada papírů - tentokrát Oh happy day od Carta bella obsahuje mimo celobarevných papírů také papíry s elementy typu visaček, rámečků s nápisy a podobně. Celé  jsem ještě doplnila samolepkovými texty Bloom street od Pink Paislee.



A tohle je konečně zase plnění mého předsevzetí, že budu více používat razítka. Na nápad mne přivedla Lotka a její WITL článek, kde si pomocí razítek  dnů dozdobila stránky s textem. 
Já využila razítkovací abecedu Honey and spice od Heidy Swapp a sadu Archival ink v pastelových barvách a narazítkovala jsem si nápisy Prales - tak se jmenuje místo, kde je focená fotka našich dětí použitá na této straně.


Narazítkovanou čtvrtku jsem využila jako podklad a doplnila ještě papírem z kolekce Bloom street a puffy samolepkami Sweet story od Crate paper.



Míchaná a točená, takových fotek by mohlo být v našem albu mraky :-), takže ani ve stojánku nesmí chybět. Na nápis jsem využila krásnou průsvitnou abecedu Picnic in the park od Amy Tangerine. Písmenka jsou hubená - na platíčku vypadají širší než jsou po odlepení a je jich na něm hooodně, takže můžete lepit a lepit a lepit.... :-D.
A konečně mě napadlo využít puffy samolepku zmrzlinového vozíku z My favorite story :-).



Jednou jsem dětem koupila automatický bublifuk a když s ním na zahradě bublifukovaly, tak vzniklo spoustu krásných momentek. Jedna se vešla i sem, ale ještě mám v plánu i velký layout se sérií fotek.
Kolekci Bloom street jsem doplnila rámečkem z hodně starých zásob a samolepkovými nápisy ze stejné kolekce.




Na této stránce jsem si pohrála s vystříhováním - papír z kolekce Bloom street s motivem kosočtverců jsem rozstříhala a postupně zase skládala a lepila na zelený podkladový papír. Některé jen oboustrannou lepenkou a některé 3D čtverečky, aby vystupovaly nad ostatní.
A razítkovala jsem - tentokrát štítky. :-D




Poslední minilayout dnešního příspěvku je hodně zdobený papírovými výřezy. Při zdobení jsem opět použila střídání lepení oboustrannou lepenkou a 3D čtverečky, efekt je moc hezky vidět u výřezů hor, které se překrývají.

A to už je dnes vše. Pokud jsem Vás inspirovala a pustíte se také do takového dárku, budu moc ráda.

Hezký den a brzy "napočtenou" 
Kája










2 komentáře:

  1. Tedy Kájo, krásně jsi si s tím pohrála a muselo ti to zabrat moře času. Máš to moc krásné 😍 👏🏻.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat