středa 1. července 2020

Album ze Šumavy

Na dnešní článek jsem se moc těšila. Mohu totiž konečně napsat, že je album nalepené a dneska do něj nakoukneme naposledy.

První stránka je v kapse typu 3 a krom bílého základu jsem na ni použila papír 6x6 Joyful Day.



 Natrhaný papír jsem potom doplnila jen abecedou Joyful Day a puffy ozdobami Super Cool.


Další stránka je ve stejné kapse, ale tentokrát jsem použila zbytek 6x6 papíru Case Of The Blahs. K poničeným lesům se mi tak nějak hodil.

 Ze stejné kolekce jsem použila i tyto papírové ozdoby.


K doplnění atmosféry je hlavní nápis z abecedy Merry Days.

Na nedělenou stránku jsem opět použila bílý základ a na něj přidala jen utržený papír ze sady 6x8 Again & Again.

 V podobné barvě jsem potom přidala nápis pomocí jedné z Color Vibe abeced. Vešla se jen tak tak. Jelikož jsem nevěděla, kam až mi písmenka budou vycházet a zda nápis nebudu muset dělit, tak jsem je nalepila nejprve na kousky papíru. U těchto malých abeced to mám raději. Další  malý tip je přelepování písmenek - zaberou tak méně místa a jednostlivá písmenka jsou blíže u sebe.

 V kapse typu 2 mám spolu se základem papíry ze sady papírů 6x6 Case Of The Blahs. Jelikož to chtělo ještě něco, tak jsem přidala poloviční rámeček.

 Nevýrazné papíry jsem doplnila o papírové samolepky Super Cool, které stránku hezky oživí.


 Bohužel to tu moc nevynikne díky rozmazání textu, ale je fajn občas změnit velikost řádků a tedy i písma. Hned to vypadá jinak a je to hezká změna.

Z druhé strany je potom úvodní kartička k poslednímu dni, na kterou navazuje kartička s textem.

Papíry 6x6 COTB jsem doplnila samolepkou Super Cool a modrou abecedou The Mix No. 2.


Další nedělená stránka mě trochu potrápila. měla jsem fotku 6x4 a nevěděla jak ji umístit. Rozhodla jsem se tedy rozdělit stránku na čtyři části a přidat jen abecedu s textem.


Abeceda je opět Joyful Day. Aby stránka nebyla tak prázdná, tak do políček bez fotek jsem přidala natrhané proužky COTB a pár ozdob z kolekcí Out & About a Here & There.


A je tu konečně poslední stránka alba. Nepřidávala jsem na ní žádný text a ani ozdoby. 

Stačilo na základ nalepit papíry z nejpoužívanější kolekce v tomto albu - tedy Joyful Day a narazítkovat hlavní zprávu pomocí abecedy Pick Me Up a StazOnu (razítka čistím na čistící podložce s pomocí čistícího spreje).



Teď se zase hezky vrátím k lepení našeho rodinného PL alba (i když už na mě pomrkávají fotky z dovolené v Radvánovicích).

Také jsem se minulý týden snažila zachytit pomocí fotek a textu, takže i na to se co nejdříve chystám (až si nechám vyvolat všechny chybějící fotky).

Snad se vám naše společné papírové cesty na Šumavu líbily a snad vás i trochu inspirovaly.

Teď už jen nabít foťáky a zaznamenávat prázdninová dobrodružství :) (ať se nám resty hezky rozrůstají a my potom při nich můžeme krásně vzpomínat).

Přeji krásné tvoření.

Ajka



Žádné komentáře:

Okomentovat