středa 8. července 2020

Travel Album USA 2020 - přípravy

Další moje travel album je hotové. Představím vám ho ve dnou příspěvcích a ten dnešní bude hlavně o přípravách. 
Toto Travel Album USA 2020 je vytvořeno ze zbytků AE Travel kitu. Prvně jsem ho použila na Travel Album Corfu - přípravy a finále. Aby mi to pak ve skříni ladilo, použila jsem opět originál album od Ali Edwards o velikosti 3x8 inch design Linen. Výhodou i je, že toto album obsahuje plastové kapsy a tak není nutné dokupovat další plastové kapsy 3x8inch.  Ano, je látkové, světlé a může se ušpinit a jo, už jsem ho i ušpinila :-D


Tak a teď k těm přípravám. Dělám je většinou jeden až dva týdny před odjezdem a nezahrnují nic moc náročného. Jsem natěšená na dovolenou a do toho patří i procházení scrap věcí na album. S natěšením to pak jde všechno samo, nápady i samotná realizace. 


AE Travel kit obsahuje neskutečné množství kartiček a ozdob. 



Já použila pouze jejich část:
  • pár 3x4 inch jednostranných kartiček
  • pár 2x3 inch jednostranných kartiček
  • gumové vlaječky s nápisy o velikostech 1,7" inch
  • koženkové samolepky o velikostech 2,6"x0,64" inch
  • korkové výřezy o velikostech 0,3" - 1" inch
  • arch Phrase (slova) samolepek  (velikost archu  4x6 inch)
  • blok 60 ks papírů s potiskem o velikosti 3x8 inch

Já si k tomu ještě vytvořila pár svých drobností...
  • použila jsem vellum (pauzovací papír) o velikosti 3x8 inch, ABC razítky natiskla pár míst, na které jsme se chystali. Měly by být umístěné před velko formátové fotky.
  • ze scrapbook čtvrtky jsem si vyřízla a následně vystříhla odklápěcí základ... takovou formičku na budoucí fotky, ale i titulku tohoto alba.
  • součástí AE Travel kitu je i blok papírů s potiskem TRAVEL LOG o velikosti 3x8 inch, mám ho v albu v úvodu i na jeho konci
  • ze scrapbook čtvrtky jsem si vyřízla podlouhlé kartičky o velikosti 3x8 inch, na které jsem:
    • natiskla různé "doplňovačky" - TRAVEL ALPHABET", "TOP 10 MOMENTS", "TRAVEL NUMBERS", atd.
    • nalepila části z 3x4 inch a 2x3 inch kartiček "ITINERARY", "TRAVEL STORY", atd.
    • natiskla razítky nápisy, časovou osu na stránce s itinerářem, atd. 


Každý den má svou podlouhlou kartičku o velikosti 3x8 inch s datem pomocí roller razítka a nadpisem ABC razítky . V nadpisu je pak vždy použitá samolepka, která odpovídá stejné samolepce na stránce s  Itinerářem (přehledem).
Věděla jsem, na kolik dní jedeme a předběžný itinerář. Výhodou samozřejmě je i to, že bydlíme celou dobu na jednom místě, mám zázemí a jen vyjíždíme do různých destinací. Takže album s předpřipravenýma stránkama a razítka jednoduše vyndám, zapíšu daný den, orazítkuju a uklidím. Samolepky jsou puffy Stay Sweet, Pineapple Crush, Oh Happy Life; ale i klasické papírové Ali Edwards Travel Collection Bundle 2019.



Podle už zmíněného odklápěcího základu jsem si z jedné staré plastové scrapbook stránky s krásným motivem mapy Atlas worldwide, vystříhla titulní stránku. Razítkem s ikonkou letadla ze sady Horizon jsem natiskla body odkud kam poletíme, pomocí samolepící ABC nalepila nadpis a přidala samolepku letadla z krásné sady Here and There.

Plastová stránka s mapou už se bohužel nevyrábí, ale dá se poměrně jednoduše vyrobit - použijte průhlednou folii, kterou potisknete Staz-On razítkem (drží na hladkém povrchu). Můžete použít třeba razítko mapky Evropy nebo si ji překreslit podle předlohy.


Tím, že si připravím tyto základy, vracím se vždy domů se všemi napsanými texty.  Mapky, prospekty, atd. a samozřejmě s nekonečné množství fotek, se pak jednoduše doplní. Ale o tom až v příštím příspěvku.

Hezký den,

Charlotta





7 komentářů:

  1. Krásný to máš! Já jsem to svoje bílé album taky hnedka zaprasila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Top! Těším se na pokračování! Ta stránka s mapou je ***** úplně si mě navnadila na tento zvláštní rozměr alba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju Jaru :-) tohle album je světle krémové. A v novinkách Ali Edwards, které jsou na cestě bude i světle šedivé :-)

      Vymazat
  3. Cože ony budou novinky od Ali 😲 ouje. Ale teď k tomu hlavnímu - obdivuji tvé přípravy 👏🏻😍. Album už teď vypadá moc krásně a hned si jdu přečíst jeho druhou část 😊.

    OdpovědětVymazat