pátek 3. července 2020

Prázdninový mini deník


Začali nám prázdniny... myslím, že se na ně těší každé dítě, ať už před tím byla karanténa nebo nebyla. A pojďme si říct, letní prázdniny mají něco do sebe. Ano, je to zátěž hlavně pro nás rodiče, jak je nejlíp našemu dítku naplánovat, ale... já se na tu změnu režimu vždy těším taky. Jsme víc venku, podnikáme víc výletů, do toho práce, atd. a tím pádem je pro mě méně času na tvoření klasického Project Life alba. Nenechte se mýlit, zaznamenávám ho i přes prázdniny, ale většinou ve skluzu...
a tak jsem se už minulý rok rozhodla, že si zkusím vytvořit takový prázdninový mini deník. Nepotřebuji do svého života ještě další velko formátový sešit/album/deník, kde bude plno fotek a ozdob. Chci jen mini sešítek, kam nalepím pár samolepek na oživení a každý den prázdnin napíšu pár řádků, toho co jsme zažili. I to, že jsme měli jen válecí den nebo jsme zdolali túru.

A tak vám tu tentokrát představím náš  Prázdninový mini deník 2019 a přípravu Prázdninový mini deník 2020.


Na ten loňský jsem si koupila mini sešítek v papírnictví, protože na Scrapbook trhu, jsem žádný mini sešítky nenašla. Vše ostatní, ale Scrapbook materiál je. 
Tím, že jsem ho tvořila úplně poprvé a neměla jsem moc představu jak ho pojmu, udělala jsem to jednoduše. Připravila jsem si sešítek, pár aršíků samolepek, roller razítko, mini inkoust a slabě píšící fix. 

Použité samolepky jsou všechny od Ali Edwards:

Samolepky jsem na sebe různě lepila a vytvářela tak mini koláže. Některé strany jsem  po uřízla a nalepila rozřaďovač. A hlavně psala jednou denně pár řádků toho co jsme prožili.


Prázdninový mini deník 2020 chci pojmout podobně jako ten loňský. Tento rok jsem, ale do e-shopu Scrapylife pořídila nádherné mini deníky Jetsetter Passport Notebook od Teresa Collins ve třech různých designech desek a vnitřních stránek. Můžete si vybrat mezi tečkami, linkami nebo kostičkami. Ikdyž jsou v originálu prodejné po třech, rozhodla jsem se, že je na e-shopu Scrapylife budu prodávat po jednotlivých kusech. 
Já si vybrala linkovaný s potiskem šestúhelníku na deskách. Gumičku jsem si koupila v galanterii a sešila, tak aby se mi v kabelce mini deníček neotvíral a držel mi i fix o šířce 0,25. 

Tentokrát jsem si připravila mix samolepek a úvod jsem trochu víc ozdobila. Nicméně vnitřek už bude opět bez fotek, jen pár koláží ze samolepek, datumy roller razítkemmini inkoustem a texty.

Použité samolepky:

Všechny výše uvedené samolepky jsou i v jiných design sadách:

A teď už jen krátký popis toho, co jsem na prvních pár stránkách našeho prázdninového mini deníku 2020, udělala. 

Na desky jsem nalepila výřez papíru "bucket list" ze sady Storyline Chapters Journaler (Heidi Swapp). Vpravo jsem vyřízla okénko a zbylé okraje ozdobila samolepkami  Storyline Chapters Journaler (Heidi Swapp) a nadpis "prazdniny 2020" pomocí Color Vibe Lights Alpha Stickers (Simple Stories).

Srdíčko vpravo nahoře zakrývá moji nešikovnost, jasně, že jsem si ten rámeček roztrhla :-D


Na další straně vlevo jsem vlastně jen "maskovala". V případě zeleného srdíčka to byla roztržená stránka. A v případě textu "DO IT ANYWAY" to byla lepící strana z duhy na předchozí stránce. Oboje ze sady Storyline Chapters Journaler (Heidi Swapp).

Vpravo jsem v podstatě uřízla skoro celou stranu. Nechala jen proužek a na něj nalepila pár Phrase samolepek ze sady Designer Stickers (Teresa Collins). Je to pak krásně vidět přes předchozí stránku s rámečkem, ale stejně tak to hezky doplňuje následující stránku s fotkou.


Třetí strana je velmi jednoduchá. Vlevo jsem zamaskovala lepící stranu pomocí dalších Phrase samolepek ze sady Designer Stickers (Teresa Collins)
Vpravo jsem vlepila čtvrtku ze sady Storyline Chapters (Heidi Swapp), na ní fotku o velikosti 3x4 inch a doplnila samolepku "just have fun" ze stejné sady.


Předpokládám, že tímto moje kreativita v tomto prázdninovém mini deníku 2020 končí. Už budu jen čas od času lepit nějaké samolepkové koláže a hlavě zaznamenávat naše zážitky.

Tak co, půjdete taky do něčeho takto jednoduchého? Věřte, že na konci prázdnin je to úžasný kousek plný části vašeho života.

Krásný víkend, 

Charlotta


5 komentářů:

  1. Tak jo, výzva přijata! 😎 Jen doufám, že do konce roku už nemáš v plánu další speciální projekt (krom DD) 🙂.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aji, málo co mám naplánovaný. Takže uvidime co bude další :-D

      Vymazat
  2. Paráda Lotko! Ty průřezy a následné průhledy stránek jsou super nápad:D

    OdpovědětVymazat