pondělí 15. června 2020

Přáníčka pro paní učitelky

Hezké pondělní ráno,
dnes bych Vám ráda ukázala přáníčka pro paní učitelky mých dětí. Dvě ponesou starší synové pro své třídní paní učitelky a dvě ponese dcera pro paní učitelky do školky.
Snažila jsem se, aby přáníčka byla veselá a tak jsem vybrala dvě květinové kolekce - My favorite story od Pinkfresh studio a Bloom street od Pink Paislee.




První přání je pro paní učitelku mého staršího syna, která bohužel u jeho třídy ke konci školního roku končí. Udělala jsem na přáníčko malou otevírací obálku, do které chceme vložit zalaminované sušené čtyřlístky pro štěstí.
Na bílý základ přání jsem nalepila kytičkový papír z kolekce Bloom street a ze stejné kolekce je i papír, ze kterého jsem složila obálku. Dělala jsem jen jednu a tak mi nevadilo skládat ji ručně, ale kdybych jich dělala víc, tak by se mi určitě hodila nějaká obálková vychytávka - třeba od WeR Memory keepers je možné použít hned nekolik pomůcek -  123 Punch board  nebo multifunkční All in one tool.




Aby obálka držela zavřená, nalepila jsem na ní puffy srdíčko a ještě jsem pak dozdobila jednoduchými papírovými výseky kytiček od Pinkfresh studio.



Druhé přáníčko je pro paní učitelku do první třídy, která děti učí jen matematiku, český jazyk a tělocvik (na ostaní předměty mají jiné učitele). Pomocí výsekové raznice TAB Punch file jsem vytvořila falešné rozřazovače, které sice nic skutečně nerozřazují, ale mohla jsme na ně napsat předměty, na které děti paní učitelku mají (pokusila jsem se o písmo, které mají děti v písance :-D)


Na samotné přání jsem pak použila papír z kolekce Bloom street a také samolepky z této kolekce. Abych mohla některé kytky a motýlky udělat vystouplé nad ostatní, nalepila jsem samolepky na bílý papír, vystřihla a podlepila 3D čtverečky.

Poslední dvě přáníčka jsou pro paní učitelky do školky. Opět jsem použila mé oblíbené "ničení papíru" a papíry z kolekce Bloom street jsem na okrajích "poničila". Tenhle efekt se mi hrozně líbí :-)








Druhé školkové přání je doplněné samolepkami ze stickers booku Bloom street - některé opět podlepené papírem, vystřížené a nalepené pomocí 3D čtverečků.

Teď už zbývá jen zalaminovat sušené čtyřlístky a dopsat text dovnitř přáníček :-).

Doufám, že jsem Vás inspirovala a třeba se také pustíte do výroby přáníček  - ať už pro paní učitelky nebo třeba k narozeninám.

Hezký den a brzy se těším "na počtenou".

Kája



























2 komentáře:

  1. Veselá, krásně barevná přáníčka se budou jistě paním učitelkám líbit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Káji, krásné. Taky budu muset s klukama něco vytvořit. Konec roku se nezadržitelně blíží:)

    OdpovědětVymazat