středa 24. června 2020

Scrapylife Video Tutorial - Project Life 2019 / week 41



Krásné středeční ráno! Dnes vám ukážu náš celkem zásadní týden s číslem 41 z roku 2019.



Musím říct, že mám docela radost z toho, jak se mi povedlo pomalu ale jistě dohnat loňský rok. Teda pomalu ... minulý víkend jsme měli dovolenou a odjeli jsme na chalupu a tam jsem nasadila turbo pohon a za těch pár sní jsem nalepila 5 layoutů a 19 kapsičkových stránek! Né že bych se chtěla chlubit ... kecám, chci! 😂

Mám radost, ale zároveň se mi vzadu v hlavě klube hlásek, který mne poňouká, že brzy se musím vrhnout na třídění fotek, plánování alba (tedy jen fotek, úplně dopodrobna si album neplánuji, to jen ta malá), tisk fotek, ořez fotek a třídění do kapes. To je snad to jediné co mne na dělání alba zas tak nebaví a trávím u toho třeba i 6 večerů, protože tisknu vždy minimálně fotky za poslední půl rok ... a že jich je.

Máte to taky tak?






No a teď už ke zmíněnému týdnu! Jestli mne nějakou chvilku sledujete víte, že zcela zásadně nemíchám značky, natož kolekce ... no a to se tak trochu během toho týdne na chalupě a intenzivního lepení maličko nabouralo. A tak se stalo, že jsem smíchala Kolekci CHASING DREAMS od Becky Higgins s několika kolekcemi od Pink Fresh, hustý co? 😎 Jak jsem psala, použila jsem value pack kolekce CHASING DREAMS a titulní kartička je z kolekce BLOOM. Rovnou se přiznám, že kartičku s nápisem "so in love" pak vyndám a přidám fotku jizvy, kterou měla Alys na břiše (byla na kastraci). Nechtěla jsem vás děsit 😊





K ozdobení stránky jsem použila enamelky, štítky, které jsem si narazítkovala a mojí nesmrtelnou zlatou glitter abecedu od Heidi (ve které už mi došli E a K). Kromě zmíněných věcí, jsem použila také puffy ozdoby od Pink Fresh a to konkrétně - INDIGO HILLS 2, SUPER COOL a LET YOUR HEART DECIDE. Puffy z Indigo už mám skoro vypotřebované - jupí! U ozdoby z let you heart jsem si musela dopsat H, asi chybka 😊 K ruce jsem si vzala i hexa raznici.

A tady je videjko. Omlouvám se za ustřižený konec - zase jsem si nepohlídala čas, jak dlouho už natáčím.


Tak zase za měsíc ahoj!

Bára




1 komentář:

  1. Máš to krásné 😍 a puffy z Indigo Hills 2 mám jako jediné úplně vylepené, moc se jim povedly.

    OdpovědětVymazat