pátek 26. června 2020

Project Life Week 48/2019

Na zpracování tohoto týdne jsem použila žhavou novinku ze včerejšího naskladňování a to Storyline Chapters Journaler Project Pad. Jedná se o sadu papírů a jejich součástí jsou i tři strany úžasných samolepek. Heidi Swapp, která tuto kolekci navrhla se tentokrát opravdu vytáhla. Celá kolekce STORYLINE je prostě krásná a ty neomezené možnosti využití to jen potvrzují. Koukněte na blog nebo sociální sítě Heidi Swapp, to budete koukat. 
 
Titulku jsem vytvořila z jedné ze čtvrtek, která je součástí Storyline Chapters Journaler Project Pad a na ní nalepila kartičku s potiskem označení týdne "48 week forty eight" kolekce Project 52 Fresh Core KitRoller razítkem jsem natiskla datumy. Kulatá, průhledná samolepka je také  součástí Storyline Chapters Journaler Project Pad.


Papíry s "vodovkovým efektem pruhů" se mi líbili hned jak jsem Storyline Chapters Journaler Project Pad otevřela. Barevná kombinace je prostě úžasná a ta nedokonalost stejně tak. Do volných bílých pruhů jsem nalepila samolepky s nadpisy dnů a "nedokonalé" pruhy jsem doplnila mým nedokonalým škrabopisem. Jednoduché, rychlé a v konečném důsledku efektní.

Průhledné samolepky - tentokrát jsem je nalepila na jednobarevnou kartičku o velikosti 3x4 inch. První z nich se mi trochu slepila a je to bohužel vidět. 


Další průhledné samolepky jsem nalepila na samotné fotografie. 

A to je pro dnešní den vše. Přeji krásný víkend, 

Charlotta



4 komentáře:

  1. Tahle kolekce se ji fakt povedla ... jsem si musela dokoupit i ty druhe jine papiry :D Krásná stránka!

    OdpovědětVymazat
  2. Jj, moc se jí povedla a já jsem ráda, že jsi znovu doplnila i ty sady, které jsem si nestihla objednat z novinek ✨.

    OdpovědětVymazat