pátek 19. června 2020

Project Life Week 47/2019


Na zpracování tohoto týdne jsem použila jednu scrapbook čtvrtku Moonstruck o velikosti 12x12 inch, kterou jsem rozstříhala podle potřeby a následně ozdobila. Jako obvykle, nic složitého...
Vše jsem vložila do PL kapes typu A  (Becky Higgins). 



Scrapbook čtvrtka Moonstruck o velikosti 12x12 inch je již na první pohled plná krásných kartiček. Hned jsem věděla, které použiju a které ne a tak tím využiju zadní, méně nápadnou stranu. 

Titulku jsem vytvořila právě z té zelenkavé, méně nápadné strany. Kartičku s potiskem označení týdne "47 week forty seven" kolekce Project 52 Fresh Core Kit roller razítkem jsem ořízla a nalepila. Natiskla jsem linky pomocí razítka a datumy roller razítkem.




Ozdoby (nápisy dnů a "LIFE") jsem se rozhodla, že udělám "handmade". Razítka WITL Days (Ali Edwards) jsem natiskla na bílou scrapbook čtvrtku a následně jednotlivé nápisy vystříhla. 

Připevnil jsem je sešívačkou a nakonec přidala word phrase samolepky.

Tato růžová katička je asi moje nejoblíbenější z celé Scrapbook čtvrtka Moonstruck o velikosti 12x12 inch.


Linky pomocí razítka jsem natiskla kam sem jen mohla, moc prostoru na texty na těchto stránkách nebylo. Snažila jsem se využít každé volné místo.


Detaily "handmade" ozdob (nápisy dnů), které jsem popisovala výše, jsou pojítkem přes celý layout. 



Přeji heký víkend,

Charlotta




4 komentáře:

  1. Lotko, taky si tenhle papír syslím na PL stránku:) Ale ještě nenadešel jeho čas:)) A handmade ozdoby musím okopčit, jsou top!

    OdpovědětVymazat
  2. Tý jo! Na tenhle papír jsem už úplně zapomněla :D taky bych ho mela oprášit :)
    Krásné to máš!

    OdpovědětVymazat