pátek 26. dubna 2019

Scrapylife Video Tutorial - 2018 / IQ Landia

Inserty mne poslední dobou baví docela dost :)
Tak se pojďme na jeden podívat.









A ano, tenhle článek měl být už ve středu, ale to si takhle naplánujete na víkend pohodičku při lepení a najednou myjete okna a gruntujete byt. Tak kde to jsme! :D

Mám taky jednu zásadní otázku - Proč sakra všichni designéři dělají najednou ty papírové ozdoby tak obří?! Krom layoutu to je snad nepoužitelné :(


Na rovinu se přiznám - nejsem vůbec s výsledkem spokojená. Když jsem poprvé viděla kolekci Stay sweet zamilovala jsem si a bylo to divné i Ajce (pamatuješ? :D). Pak mi ji Lotka předala a nadšení stále trvalo. A teď na ni přišla řada a jsem nějaká zklamaná ... vůbec se mi s ní nedařilo pracovat.

 

Na kartičky jsem si rozřezala dva papíry se sady o velikosti 6x8 a jako zdobení jsem použila sadu samolepek, puffy samolepky a papírové výseky. Z kolekce mám i enamelkové srdíčka, a na ty jsem úplně zapomněla! :(






A tady už klasické video z procesu lepení :)




Žádné komentáře:

Okomentovat