středa 10. dubna 2019

Hody hody doprovody, dejte přání malovaný.....

Jaro už je tu a Velikonoce za chvíli také - je čas vyrobit velikonoční přání :-)... Letos jsem si slíbila, že to konečně stihnu včas a nebudu je dodělávat na Velký pátek ráno :-D.
K ruce jsem si vzala akvarelový papír, černý razítkovací polštářek StazOn, nádherná razítka  Magnolia Jane od Heidi Swapp, enamelky, vodní štětec, akvarelové barvy, řezáček, nůžky, fixy, pěnové čtverečky, nit a jehlu...

Nejprve jsem si narazítkovala květinové motivy a po zaschnutí (u StazOnu téměř okamžitě) jsem jednotlivé květinky vybarvila akvarelovými barvami (oblíbila jsem si vodní štetec, u kterého odpadá namáčení do vody) a vystříhala.
Základy na přáníčka jsem si vyrobila z akvarelového papíru (chtěla jsem je ještě dozdobit akvarelovými barvičkami) a pak už jsem začala přání kompletovat.....



U prvního přání jsem vybarvené květy pouze poskládala a nalepila na papír, který jsem předtím lehce pocákala akvarelovými barvami. Vetšina kvítků je nalepená jen oboustrannou páskou, ale dva úplně poslední (vrchní) jsem přilepila pěnovými čtverečky, aby lehce vystupovaly nad ostatní a dělali 3D efekt.




Měla jsem chuť vyšívat a tak jsem si u druhého přání pod květinový motiv vyšila kruhy - tentokrát ne bavlnkou, ale klasickou šicí nití, zdálo se mi, že se více bude hodit slabší vyšívání.




U třetího přání jsem si s podkladem trošku vyhrála. Na euroobal jsem nanesla zelenou a žlutou barvu štětečkovými fixami, lehce jsem pocákala vodou a obtiskla na základ přáníčka. Po zaschnutí jsem opět nalepila vybarvená razítka (vrchní dvě opět na pěnové čtverečky).




Poslední přání jsem chtěla udělat  jemnější a tak jsem ho doplnila o samolepící krajku a krásné lesklé enamelky Little fawns and friends....



Vlastně nebylo poslední, poslední bylo to nejvíce pracné, které se nakonec nepovedlo....
Narazítkovala jsem si květinky přímo na přírodní přáníčkový základ a napadlo mě, že bych některé části kytiček a lístků vyřezala a pak podlepila papírem jiné barvy. Některé části jsem ještě vybarvila akvarelovými barvami - docela mě překvapilo, jak dobře kryjí, stačily dvě vrstvy a hnědý podklad nebyl vidět. No a pak jsem to celé zkazila - vzala jsem si nádherný papír z kolekce Along the way od American crafts, kterým jsem chtěla podlepit vyřezané detaily. Bohužel jsem ale použila moc lepidla a při schnutí (zatížila jsem přání knížkou) se mi přebytečné lepidlo protlačilo přes vyřezané části na pohledovou stranu přáníčka a udělalo lesklé fleky..... ale co, jak se říká "Chybami se člověk učí", takže přístě už budu chytřejší... :-)


A jak jste na tom Vy s velikonočními přáníčky? Tvoříte, kupujete a nebo Velikonoce spíš necháváte bez přáníček?

Doufám, že jsem Vás alespoň trošku inspirovala a brzo se těším "napočtenou".

Kája





4 komentáře:

  1. No tak jako ... Káji,to jsou ta nejkrásnější velikonoční přání na světě! Moc se ti povedla, všechna! Vůbec tedy nemůžu vybrat jedno nej! Krása,krása,krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru moc díky, mám radost, že se ti líbí ..😘

      Vymazat
  2. Juuu, ta jsou skvela, Kajo!! Velikonocni prani totalne bojkotuju (stejne jako vetsinu), o to vetsi jsi hrdinka, ze je delas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuju.... No já je vždycky měla v plánu a pak sem je dělala tak pozdě, že sem je většinou ani neposlala.... Tak snad letos..... I když dokud nejsou na poště, tak neuvěřím 😃

      Vymazat