středa 3. dubna 2019

Project life album - 6/2019

V pondělním článku vám Jaruška ukázala novinkovou kapsu 6x12, která není dělenná. Shodou okolností jsem ji také použila. Nejprve vám však ukáži PL stránku, se kterou se vrátíme do Vánoc.










Kdybyste se mě zeptali na mou oblíbenou kapsu, nemohla bych vám odpovědět, protože jich mám několik. Jednou z nich je typ C.

Fotky nemají moc dobrou kvalitu a jsou tmavé, proto jsem zvolila mramorový papír z kolekce Live more. Také se na nich vyskytuje červená barva, proto jsem ji použila i jako zdobící prvek.


Mramorový vzor jsem doplňovala o kousky washi pásky z prastarého notýsku Documentary. Neměla jsem vhodnou červenou abecedu, tak jsem použila razítka Outline a miniArchival odstínu Carnation Red. Vždy jsem si udělala otisk na bílý papír a potom vystřihla. Červené šipky jsou z tvarového The Mix No.1.


Bohužel mi nevycházel nápis, tak jsem ho rozdělila. K čekání patří i odpočítávání, proto jsem přidala nápis z Indigo Hills 2 Phrase. Navíc se mi hodil i barvou.


Pěnový nápis "celebrate" z horní kartičky je z kolekce Boys Fort. Na kartičce se mi opět opakuje zdobení pomocí razítkovací barvy - je použita na abecedě i na štítcích. A fráze z Indigo Hills  2.


Trošku oříšek pro mě bylo, jak ozdobit dolní fotky. Vyřešila jsem to použitím pěnových hvězdiček. Nalepila jsem je tak, aby to vypadalo, že na ně A kouká. Do horního rohu ozdoba z Indigo Hills 2 a doplnila ji o enamelkové srdíčko a tečku z The Mix No. 1.


Na poslední kartičku jsem opět použila hvězdičky, ale ještě něco to chtělo. Samolepku jsem tedy rozstřihla a nalepila ji opět k sobě. Překryla jsem tak useknuté ruce.


A teď tu máme poloviční stránku. Tedy 6x12. Mám ji rozdělenou do dvou částí a krom základního bílého papíru jsem použila papíry 6x6 Twirly Girl.


Je mi líto, že zde na fotkách nevynikne tak hezky skvělá bílá abeceda Simple&Sweet. Znaky jsou z aršíku pěnových ozdob Boys Fort. Domeček je také od Pinkfresh, ale z kolekce Case Of The Blash. Heslo je z Emerson Lane od Heidi.


Jestli jsem na PL stránce měla tmavé fotky, tak na dolní části mám zase moc světlou. Ale jinou jsem neměla a v albu prostě být musí. Papíry jsou opět ze sady Twirly Girl. Kytku jsem překryla kartonovou ozdobou z COTB. Abeceda je opět Simple&Sweet. Přidala jsem hvězdičky, ale barevné a oranžové enamelky z The Mix No. 1. A heslo? No přeci Emerson Lane.


Jak vidíte, kombinuji vše se vším a celkem si to užívám. PL stránka je z prosince a 6x12 zase z únoru stejného roku. A ač fotky nejsou nejlepší, do Project life alba patří.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

Žádné komentáře:

Okomentovat