pondělí 1. dubna 2019

Project Life Week 16/2018

Duben - ještě tam budem (za kamny), jak praví pranostika. Tak jsem zvědavá, jaké počasí nám tento týden přinese. 
Víkend byl nádherný, slunečný, vyjímečný, pracovní i relaxační. A nejen tím, že byl úžasný PL klub a já v pražských ulicích potkala Ditu P. a blogerku Alici z mámoustylově, chápejte, že pro holku z hor to je událost roku :) A ač o hodinku kratší díky posunu času, mám prostě pocit, že jsem stihla vše i něco navíc, možná je to počínajícím jarem a tou pučící energií všude.

Ale abychom se dostali k jádru PL stránky, protože to tu s největší pravděpodobností očekáváte víc než třeba nějaký článek o kosmetice či módním oblečení :)
Dnes jsem si vzala k ruce materiál od VKS, který tvoří naše (rozuměj - členka Kreativního týmu) Barča. Jeden layout jsem si s její kolekcí Jaro střihla již vloni (článek) a byla jsem nadšená její kvalitou. Až nyní se dostalo na PL stránku, ač časově spadá do loňska.


Na levou stranu jsem zvolila klasickou kapsu typu A od Becky Higgins.


Titulní kartička týdne vznikla vrstvením papírů z kolekce Sourozenci, Léto a Každý den. Ozdobila jsem ji samolepkami Kytky, mini PL kartičkou Léto a samolepící abecedou z kolekce Jaro.


Na pomoc jsem si také vzala trochu bláznivý papír s tahy štětců z kolekce Léto. Papírové výseky na fotografii jsou ze sady Jaro a na kartičce ze sady Bráchové. Nápis Happy Little Moments nejdete ve washi samolepkách Felicity od Pinkfresh. Krásné jemné motivy, které jsem objevila až tuto sobotu na PL klubu.


Také jsem si oblíbila tuto novinkovou fólii  ve velikosti 6x12 palců od Becky Higgins. Jež krásně poslouží pro další fotografie, avšak nejste omezeni velikostí kapsy. Zde mi posloužila k uchování vzpomínek na náš minivýlet po Praze.


Na popisky jsou zas perfektní štítky z kolekce Jaro. A místo se našlo i na pár frázových samolepek ze sady Bráchové.


Druhá strana doplňkové kapsy, jež zobrazuje procházku po náplavce. 


Zdobí ji kartónový výsek Jaro podlepený 3D samolepícími čterečky a washi samolepka Felicity. 


Pravá strana je založená v kapse typu D. A opakují se na ní všechny materiály z předešlých stran. 
Horní polovina je věnována návštěvě zmrzlinárny Pure a spodní 3D lanovému bludišti v Oseku. Více o městu Osek známem díky Oseckému klášteru cisterciánů, jež je prohlášen za národní kulturní památku jsem psala již v tomto článku.

Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaká je vaše nejoblíbenější zmrzlina? 
U nás vede vanilková, mangová a malinová.
A zda jste si už pořídili nějaký materiál či kolekci od VKS a co jste z toho vytvořili, či jaká se vám líbí nejvíce.

Přeji vám krásný týden a příští pondělí opět tady na blogu.

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat