pátek 12. dubna 2019

Project Life Week 14/2019


Při balení jedné z objednávek z e-shopu www.scrapylife.cz, mi padla do oka sada papírových výřezů La La Love (Crate Paper). Pro mě docela sada "odvážných" papírových výřezu co se barvy a nekdy i tvarů týká. Přesto jsem se ji rozhodla použít a vůbec toho nelituju.
Project Life kapsy jsou typu A  (Becky Higgins). 

Do velkých kapes 4x6 inch jsem měla dostatek fotek a tak jsem jen potřebovala podkladovou kartičku na titulku. Použila jsem ji ze starší sady papírů o velikosti 6x6 inch Take Me Away (Pink Paislee) - bohužel se již nevyrábí, ale mnoho jiných sad papírů o velikosti 6x6 incha stejně tak krásných. Vybrala jsem tu se srdíčky  a na ni  nalepila ořez jiné s označování týdnů "14 week fourteen" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit.
Pořád se mi to zdálo málo a tak jsem si ještě prošla sady nápisů z pěnové samolepky a našla... Felicity Glitter Words (Pinkfresh Studio). K nápisu jsem přidala banner "you are so sweet" ze sady papírových výřezů La La Love (Crate Paper)


No a v duchu titulní kartčky se odehrávala celá dvoustrana. 

Některé nápisy jsou dost velké, aby se vešly na kartičky/fotky o velikosti 3x4 inch. Nevadí, nápis jsem nalepila a následně rozstříhla a ničemu to nevadí. Bílou kartičku vpravo jsem užízla ze scrapbook čtvrtky 12x12 inch a ručně udělala řádky na text.


Další papírové výřezy ze sady La La Love (Crate Paper) doplněné o slovo "story" z Felicity Glitter Words (Pinkfresh Studio). Opět ručně udělané řádky na text.



A pořád všechno dokola... Je to rychlé, sjednocující stránku a hlavně jednoduché. :-)


Krásný, slunečný víkend,

Charlotta





1 komentář: