pátek 5. dubna 2019

Project Life Week 11/2019


Pátek a s ním opět přicházím já, Charlotta.  Tentokrát můj Project Life 11. týden roku 2019. 
Dnes vám dokážu, že není potřeba u Project Life strávit hodiny. Pořád se setkávám s názory - "no jo, ty nemáš co dělat, tak si můžeš lepit", "na to já nemám čas", atd. Abych řekla pravdu, už mi to přijde za ty roky úsměvný...

Takže dnešní rychlovka mi nezabralo ani půl hodinu včetně nafocení na blog a následné přidání textů. Neměla jsem totiž čas... akorát jsem po práci; přišla se synem ze školy; naučila se s ním; připravila na teplou večeři; vytvořila 11. PL týden a jela na rehabilitace se synem na druhý konec Prahy. :-D A je 5:30 druhý den a já tu sepisuju tento příspěvek, aby mohl v pátek vyjít... 
Hlavně to tu neberte jako stěžující se text, razím heslo "jaký si to uděláš, takový to máš" a já jsem s tím svým moooc spokojená. No to jsem se dostla úplně někam jinam, než jsme tady zvyklí... :-) 

Fotky jsem měla už předem vytištěné. Tisknu si většinou víc týdnů najednou, je to pro mě pak jednodušší.

Fotky a kartičky Project 52 RAD Core Kit (Becky Higgins) jsou v Project Life kapsách typu A  (Becky Higgins). 

Nejdřív jsem si vybrala barevnost kartiček a pak se vrhla na titulní kartičku. Na její podklad jsem využila starou volební obálku, kterou jsem měla doteď zastrčenou na svém Raskog (Ikea) vozíku, který při tvoření používám. Perfektně se mi barevně hodila, tak proč ne (ano, určitě není acid free). Na ni jsem nalepila ořez jiné s označování týdnů "11 week eleven" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Nakonec jsem doplnila puffy (měkkou) samolepku srdíčka z kartičky kolekce Autumn Plaid (Freckled Fawn), která se opakuje i v jiných místech této dvoustrany a datumy roller razítkem.


Dalším spojujícím prvkem kromě puffy (měkkou) samolepku srdíčka z kartičky kolekce Autumn Plaid (Freckled Fawn), je ABC ze sady samolepek Let Your Heart Decide (PinkfreshStudio). Bohužel jsou to již starší samolepky, ale existují i jiné sady podobných papírových sad samolepek, které jsou skladem.  


Neměla jsem dost písmenek na české názvy a tak jsem se rozhodla pro anglické, osobně s tím nemám žádný problém. Puffy (měkká) samolepka srdíčka z kartičky kolekce Autumn Plaid (Freckled Fawn) nápis hezky doplňuje. 


U níže přidané kartičky mě víc než hodinky, zajímal nápis "TIME FOR FUN". Opět jsem jen doplnila puffy (měkkou) samolepku srdíčka.


Ještě, že je ta volební obálka dostatečně velká, abych ji mohla použít hned na dvě podkladové kartičky o velikosti 4x6 inch. :-) Opět jsem přidala předem natištěnou kartičku ze sady Project 52 RAD Core Kit (Becky Higgins).



Krásný víkend,

Charlotta





1 komentář:

  1. Nádhera! Taky už si musím vyzkoušet něco podobného s těmi opakujícími se prvky :)

    OdpovědětVymazat