pondělí 29. dubna 2019

Project Life Week 42/2017

Krásný den všem!
O víkendu se měl konat Project Life Klub u Lotky, ale pro malou účast a nemoc byl zrušen. Avšak Ajka vymyslela rychlo akci i s tvořením a my se ve třech, i s Kájou, sešly mimo obvyklé prostory. 
A musím říct, bylo to báječné. Nejen že jsem toho dost nalepila, až mne to samotnou překvapilo, ale i jsme si stihly vyměnit pár praktických rad. Např. s čím se nám dobře tvoří, kdy a jak si plánujeme stránku, jak tisknout na vellum, kde si vyvoláváme fotky, jakou velikost, jaká tiskárna je nejlepší... a spoustu jiného.  
No a jak to vlastně souvisí s dnešním článkem? 
Použitím pár praktických rad, kterých se mi na našem "sletu" dostalo. 



 
Jak jste jistě poznali, stále doháním skluz a nejsem v tom sama, naštěstí!!!


Nejčastěji používám typ kapsy A, ale už vím, že i ke zmenšení skluzu se dá použít jiný tip kapsy, aniž byste museli sáhodlouze plánovat velikost fotek. Prostě si je vystisknete v rozměru 9x13 cm, a to se vleze skoro všude. Díky Áji za osvětu. 
No já tyto fotografie měla vytištěné už delší dobu, ale přístě to použiju. Od Káji jsem se zase dozvěděla, jaká kapesní tiskárna u ní vede, a jsem tedy na vážkách, zda si ji pořídit na cesty, či nikoliv. 
Na tuto dvoustranu jsem použila kolekci September Skies. Objevila jsem ji na svém prvním PL klubu v roce 2016 u Ajky, kdy byl ještě v modré místnosti. Lepila s tí tehdy stránku se zeleno-modrými šipkami - pamatuješ, Áji? Kája byla těhotná s Janičkou a Lotka měla super blůzku tuším ze Zary nebo Manga. :)


Díky Ajce jsem také použila pár enamelek. Snad už na ně nebudu zapomínat. Bublina je vystřižená z kartičky September Skies.


Stejně jako stříbrná bublina se srdíčkem a nápis Love you more. Šipka je pak od Amy Tan. Tady jsem použila Káji radu - vše jsem si roztřídila. No já ve skutečnosti netřídila s pracovní nedělí bych to ani nestihla. Ale projela jsem všechny balíčky s papírovými výřezy a snažila se najít ty růžové.


Zde jsem "použila" opět Ajku a titulní kartičku osekla tak, aby neměla kulaté rohy. Následně jsem ji podlepila bílou čtvrtkou, ale třeba Kája používá i papír do tiskárny, a snažila se dle rad nalepit přesně na střed. No zde mám ještě značné rezervy a s dítětem na klíně se to i přes radu nepovedlo :) Samolepící písmenka jsou od Fancy Pants.


Na protější straně jsem si tuto radu od Ajky ještě několikrát vyzkoušela, ale marně :) Pořád mi to trochu ujíždí. 


Ale tady to vypadá jakžtakž rovně. 
Frázová samolepka je od Fancy Pants a kožené srdíčko od mých oblíbených PinkFresh. A jsou teď ve slevě!


 Doodling dle mého má také co dohánět :)


No a tahle kartička se dočká asi přepracování. Samolepky na ní jsou z kolekce BeLoved

A to je pro dnešek vše. Další praktické rady si ponechám na jiný článek:) 
A budu ráda, pokud se dole v komentářích s námi podělíte, jakou nejlepší radu jste ohledně scrapbookingu dostali vy. 

A ještě jedna otázka na závěr. Myslíte si, že minimalismus a scrapbooking jde dohromady? 

Mějte se krásně a příště už v květnu. Toto letí!

J. 


2 komentáře:

  1. To jsou tak krásné stránky 😍. A dokonce růžové na klučičí stránce 👏🏻. September Skies je opravdu nádherná a jsem ráda, že občas i pomohu a věřím, že lepení zvládneš během chvilky. Obdivuji vystřihování z fotek, to mi nějak nejde nebo se k tomu spíše nepřinutím... A s minimalismem nevím, spíše ne. Potřebuješ vše a když bys potom tvořila, je lepší použít minimum materiálu nebo mít minimum nevyuziteho prostoru?

    OdpovědětVymazat
  2. Aji, díky! Těším se na další rady i doporučení. Vystřihování z fotek mě celkem baví, zvlášť, když se potřebuji zbavit nevzhledného pozadí.

    OdpovědětVymazat