pondělí 15. dubna 2019

Project Life Week 16/2017 HRA NA BABU

Za týden budeme slavit Velikonoce a já vám dnes představím, jak jsme je slavili před dvěmi lety.
Nejdříve bych však chtěla ještě podotknout, že tímto článkem začíná "naše týmová" Hra na babu či Černý Petr. Jsme holky hravé a moc rády si na sebe vymýšlíme různé úkoly. Určitě jste již zaznamenali PL jako Scrap s podmínkou vodopád a PL kartičky kolekce Project 52 Rad a nebo PL Story zpracované do Traveller´s notebooku.
Dnes je to tedy o kolekci Strawberry (old but gold) jež mi ležela delší dobu ladem a věděla jsem, že z ní již žádnou stránku neslepím. Vybičovala jsem se k nalepení jednoho a posledního týdne z této sady a zbytek kartiček předala Ajce. S tím, ať slepí stránku i ona a zbytek pošle dál Káje. No jsem zvědavá, co zůstane na Lotku s Bárou :) A jestli něco zbyde i poté, pošlem to některé z vás čtenářek jako "odměnu" :)) - babu dál. Chcete?


Levou i pravou stranu mám zpracovanou do kapsy typu A od Becky Higgins. Je to dáno hlavně tím, že týdny 15. a 17. jsem měla již nalepené.



Kartičky Strawberry jsou z jedné z prvních kolekcí od Becky Higgins. Je krásně variabilní, lze použít na různé oslavy holčičí i klučičí, popis tradic i obyčejných dní. Myslím, že pokud by ji Becky vydala znovu s ostrými rohy, prodávala by se opravdu báječně.
Titulní kartičku jsem dozdobila papírovou kraječkou pod dort z vlastních zásob a výseky větviček. Na popis týdne jsem použila černou puffy abecedu a dozdobila enamelkami.

Protože k této kolekci jsem neměla žádné doplňující materiály jako např. papírové výseky, samolepky atd. pomohla jsem si tak, že z některých kartiček jsem vystřihla hesla, vlaječky ... a podlepila je 3D samolepícími polštářky.


Na některých kartičkách či fotografiích jsem použila i materiál od VKS a to papírové výseky a šťítky Jaro, frázové samolepky Bráchové a abecedu.


Pravá strana se nese v témže duchu stejných ozdob.


A tipnete si, co je to za sovu? 
Kdo hádal dort, může si připsat bod. Byl nejen krásně zpracovaný a chutný, ale navíc ho upekla úžasná tchýně mé kamarádky sama doma. A není vyučená cukrářka a ani se tím neživí. 


 No a zbylo místo i na schovku fotek od lékaře.

Tak Áji, posílám babu i Černého Petra za tebou a těším se na tvůj článek s kolekcí Strawberry.

Krásný týden! Těším se na vás o Velikonočním pondělí se stránkou PL jako Scrap a podmínkou vodopád. Ufff!!!

J.


Žádné komentáře:

Okomentovat