pátek 29. března 2019

Project Life Week 12/2019


Toto letí, toto letí... Dvanáctý týden roku 2019 je za námi, přijde mi to jako mžik. Jak je patrné nemám z tohoto týdne fotky z každého dne. A tak jsem se rozhodla, že si ty čtyři události rozčlením do jednotlivých sloupců a očísluju. 



Fotky a kartičky Snapshots Core Kit (Becky Higgins) jsou v Project Life kapsách typu A  (Becky Higgins). 



Na podklad titulní kartičky z kolekce Snapshots Core Kit (Becky Higgins)  jsem nalepila ořez jiné s označování týdnů "12 week twelve" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Nakonec jsem doplnila výřez srdíčka z kartičky kolekce Snapshots Core Kit (Becky Higgins), která se opakuje i v jiných místech této dvoustrany a  datumy roller razítkem.


Dovolila bych si říct, že za ty roky je mým rukopisem (nebo poznávacím znamením) opakování se stejného v rámci jednoho týdne.  Ať už mám fotky jakkoliv rozdílné, při použití stejných elementů mi to pocitově vždy ucelí.  

V tomto týdnu jsou to kartičky o velikosti 3x4 inch. Do pravého spodního rohu jsem tentokrát narazítkovala čísla (jednotlivé události tohoto týdne), na které jsem nalepila Phrase (slova) samolepky z bloku samolepek (445 kusů) Journal Studio Sticker Book (Crate Paper). Nadpisy jsem vytvořila ze zbytků Puffy Mini ABC (Pinkfresh Studio).


Po umístění všech fotek a kartiček 3x4 inch mi zbyly dvě voné kapsy o velikosti 4x6 inch. vyplnila jsem je kartičkami ze Scrapbook čtvrtky, na které jsem nalepila menší z kolekce Snapshots Core Kit (Becky Higgins) a doplnila Puffy srdíčka (Shine On Puffy / Amy Tangerine) a texty. 


Krásný víkend,

Charlotta





1 komentář: