pátek 22. března 2019

Project Life Week 9/2019

Pátek a s ním opět přicházím se svým Project Life týdnem já, Charlotta. 

Fotky a kartičky Snapshots Core Kit (Becky Higgins) jsou v Project Life kapsách typu A  (Becky Higgins). To je moje klasická kombinace - PL kartičky, fotky a PL kapsy. 

Tentokrát jsem, ale přidala tak trochu mě nevšední doplněk - blok samolepek (445 kusů) Journal Studio Sticker Book (Crate Paper). Ikdyž už je na trhu nepsočet těchto bloků  samolepek, já jsem si pořídila své první teprve nedávno. Nemůžu přío říct, že by jsem byla květinovo/motýlkový typ, ale přesto mě tato sada oslovila. Ta barevnost je prostě skvělá a nakonec se z toho vyklubalo i to, že se mi ty kytky líbí. :-D

  
Věděla jsem, že chci použít krásnou titulní kartičku potištěnou dny v týdnu Snapshots Core Kit (Becky Higgins) . Abych dostála své "uniformity" v označování týdnů nalepila jsem na ni výřez  titulní kartičky "9 week nine" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. A nelepila samolepky z již zmiňovaného bloku samolepek (445 kusů) Journal Studio Sticker Book (Crate Paper). Zapomněla jsem na datumy roller razítkem, ale pak jsem je doplnila.


Záměrně jsem z kolekce  Snapshots Core Kit vybírala co nejsvětlejší kartičky s jemnými rámečky. Opět jsem pak doplnila samolepky Journal Studio Sticker Book (Crate Paper)...


... nalepila je i na fotky. 




Jak je vidno, vše ostatní je pouze opakování toho co jsem již v tomto týdnu použila. 

Dokonce už vím, co dalšího se sadou samolepek Journal Studio Sticker Book (Crate Paper) udělám, ale o tom zase až jindy. 


To je pro dnešek vše. Přeji vám krásný, slunečný víkend,


Charlotta





Žádné komentáře:

Okomentovat