pátek 15. března 2019

Project Life Week 10/2019


Zpracování 10. týdne bylo hodně ovlivněno fotkou výhledu z okna na úžasně zbarvené nebe. Prostě jsem tam musela nějak tu růžovou propašovat :-) 


Fotky a kartičky Snapshots Core Kit (Becky Higgins) jsou v Project Life kapsách typu A  (Becky Higgins). 

Kartičky jsem vybírala ty, které jsou světle růžové, ty co mají na sobě černá pluska (+) a nakonec i ty, na kterých jsou texty ať už s černým nebo bílým podkladem. Ty texty jsem se rozhodla vystříhat a nalepit. Někdy jsem je seskládala tak jak byly napsané, někdy jsem jednotlivá slova seskládala podle svého. 

Na titulní kartičku s "+" ze sady Snapshots Core Kit (Becky Higgins) jsem nalepila výřez  titulní kartičky "10 week ten" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit. Nakonec jsem přidala datumy roller razítkem a puffy (měkkou) samolepku (srdíčko Shine On (Amy Tan)) a  text vystřižený z kartičky Snapshots Core Kit (Becky Higgins).


Úplně to samé jsem udělala na všech ostatních kartičkách...




... i některých fotografiích.


Dnes je to velmi rychlé a jednoduché, žádné dlouhé popisky :-)

Krásmý víkend,

Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat