pátek 1. března 2019

Project Life Week 7/2019

Kde dnes začít? Asi tím, že sedmý týden mého Project Life alba 2019 je mix klasických PL kapes a Scrapbook stránky  o velikosti 12x12 inch. Musela jsem využít zadní stranu projektu, který jsem vám představovala minulý týden. Ano, znamená to, že mám v albu umístěný 7. týden před tím 6. týdnem.

Tentokrát jsem nepoužila žádnou kolekci předtištěných PL kartiček. Jak jsem psala v pravo jsem využila zadní stranu bílé čtvrtky o velikosti 12x12 inch (Kaisercraft) a vlevo jsem si ten samý typ bílé čtvrtky nařezala na potřebnou velikost PL kartiček tj. 3x4 a 4x6 inch. Z toho přesně vychází i velikost použitých kapes - typ A a Top Loading (oboje Becky Higgins).

Titulní kartičku s předtištěným nápisem "07 week seven" z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem ořízla, protože má v originálu kulaté rohy a kartičku velikosti 4x6 inch. Je vidět, jak je podkladová Scrapbook čtvrtka původně o velikosti 12x12 inch (Kaisercraft) sněhově bílá. Pro mě je jednodušší se sněhově bílým podkladem pracovat, všechno se pak zdá takové čisté a nepřeplácané.
Datumy jsem natiskla novinkovým roller razítkem Color Fresh (Heidi Swapp), má  tři vyměňovací gumová kolečka, které se na razítko přichytí magnetem. 
Tím jak bylo  všechno pořád tak bílé, rozhodla jsem se, že musím použít nějaké z mých razítek. Mám jich neskutečnou hromadu a hlavně ty s anglickým textem od Ali Edwards, vlastně z 99% jen ty. Teď už bych opravdu měla říct, že je to tak moje sběratelská vášeň. Nakonec jsem nejen titulní kartičku dozdobila puffy (měkkými) samolepkami, a to srdíčky Shine On (Amy Tan)



Stejná puffy srdíčka Shine On (Amy Tan) jsem použila i na kartičkách určených pro text. Jen jsem je doplnila opět razítky z vlastních zásob. 







Pořád mi přišlo, že je toho na stránce tak nějak málo a tak jsem ze zbytků bílé čtvrtky o velikosti 12x12 inch (Kaisercraft) nařezala proužky, které jsem orazítkovala, nalepila puffy srdíčka Shine On (Amy Tan) a přidala na fotky o velikosti 4x6 inch. 



To je pro dnešní den vše a přeji hezký víkend,

Charlotta




2 komentáře:

  1. Lotko, krása a přitom tak jednoduché! A ty vláčky! TOP!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Lotko, krásné, prostě jednoduché a nádherné.... A ty srdíčka v razítku jsou TOP!!!

    OdpovědětVymazat